גבר כבן 25 נהרג ואדם נוסף נפצע באורח קשה בתאונה בין שתי משאיות בכביש 40, סמוך לצומת קוממיות ולכיוון צומת פלוגות. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של האיש לאחר שחולץ מהמשאית כשהוא ללא סימני חיים, ופינו במסוק לבית החולים "סורוקה" גבר כבן 25 במצב קשה עם חבלות בבטן ובגפיים.  



כביש 40 נחסם לתנועה מצומת פלוגות לצומת קוממיות בשני הכיוונים בעקבות התאונה. שוטרים נמצאים במקום ומכווינים את התנועה ומהמשטרה נמסר כי יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות.



פרמדיקית מד"א, הדר נעמן, סיפרה: "מדובר בתאונת חזית-אחור קשה מאוד בין 2 משאית. נהג המשאית והנוסע שהיה איתו נלכדו בקבינה. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לנהג המשאית טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה במצב קשה מאוד במסוק צבאי לבי"ח סורוקה. הנוסע שהיה לצידו במשאית היה מחוסר הכרה וחולץ במצב אנוש כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל היא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



כזכור, אתמול נהרג גבר כבן 35 שנפגע בתאונת דרכים עם מעורבות רכב מסחרי בכביש 6, סמוך למחלף עירון לצפון. פרמדיקים של מד"א פינו שמונה פצועים, בהם אחד במצב בינוני כבן 50 שפונה במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מחבלה בחזה, ושבעה באורח קל לבית החולים "הלל יפה".