פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ראובן ועוז דדון - אב ובנו מקריית אתא, בגין רצח תושב המקום אביעד בן סימון ז"ל, בחודש אוקטובר 2017 .



מעובדות כתב האישום עולה, כי הנאשמים, בני 56 ו-25, רצחו בדם קר במהלך חג סוכות 2017 את בן סימון ז"ל, על רקע סכסוך מקדים. בתום האירוע, הנאשמים נמלטו, ורק ביום 28.07.18 התייצב לראשונה נאשם נוסף בפרשה  - רועי דדון,בן 33, בנו של ראובן ואחיו של עוז  - במשטרת ישראל והוגש נגדו כתב אישום בגין רצח המתנהל בימים אלו בבית המשפט המחוזי בחיפה.



במהלך פעילות מבצעית של המשטרה בקלנסווה אותרו שני הנאשמים הנוספים ונעצרו בתחילת החודש, והיום כאמור, הוגש נגדם כתב אישום בגין רצח, ניסיון רצח ועבירות נשק. הפרקליטות הגישה בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד השניים.



כזכור, בן סימון בן ה-25 נורה ונדקר למוות בסוכות בשנה שעברה באזור המרכז המסחרי בעיר. אחד החשודים ברצח, רועי דדון, נעצר במהלך חודש יולי בחשד למעורבות ברצח, מעצרו הוארך מעת לעת ופרקליטות הגישה כתב אישום נגדו. אביו ואחיו של הנאשם,  שעל פי החשד, לקחו גם הם חלק ברצח, היו דרושים לחקירה.



בתאריך ה-5 באוקטובר 2017, סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר, התפתח במועדון "Penthouse Club Summer" בשדרות ההסתדרות בחיפה, עימות בין עוז דדון לבין מספר אנשים, בהם יוסי בן גרתי, חברו של המנוח. נוכח זאת, עוז עזב את המקום ונסע לביתו. בסמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר, ובעת שעוז הגיע לביתו, חיכו לו בסמוך לביתו, ברכב, בן גרתי ובן סימון. בן גרתי ירד מהרכב, כשהוא אוחז בחפץ חד, והחל לרדוף בריצה אחר עוז, תוך שהוא צועק לכיוונו: "אתה מת היום".



אחר הצהריים באותו יום התכנסו בני משפחת דדון לארוחת חג הסוכות בביתם של ליאת מזרחי, אחותם של רועי ועוז, ובעלה - אלי מזרחי. במהלך הארוחה ובעת ששהו בחצר הבית, חלף על פניהם פעמיים רכב בו נהג תומר איסקוב, חברו של בן סימון. בעקבות זאת, טוענת הפרקליטות, החליטו האב ושני בניו להמית את בן סימון וחבריו, והצטיידו לשם כך בשני סכינים ובאקדח. הן נכנסו לרכב של רועי, והחלו לנסוע אחרי הרכב שחלף על פני ביתם, זאת במטרה לאתר את המנוח וחבריו, ולהמיתם.



בן סימון וחבריו עצרו את הרכב, ירדו ממנו ועמדו בפינת הרחובות יבניאלי וז'בוטינסקי בקריית אתא. זמן קצר לאחר מכן הגיעו שלושת בני משפחת דדון למקום. האב ראובן ירה לעבר בן סימון וחבריו. בניו יצאו מהרכב עם סכינים שלופים והחלו לרדוף אחרי המנוח וחבריו על מנת לדקור אותם. עוז הצליח לתפוס את בן סימון והחל לדקור אותו בפלג גופו העליון. אחיו, רועי, שהגיע למקום, החל לדקור אותו גם הוא ואילו האב, שהאקדח היה ברשותו, ירה בו שלוש פעמים. לאחר מכן נמלטו שלושת בני המשפחה מהמקום ולא ניתן היה לאתרם, עד שרועי הגיע לתחנת המשטרה ונעצר.