שנתיים אחרי שנעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינה, בחקירה שלא הבשילה לכדי כתב אישום בשל החלטת הפרקליטות במחוז תל אביב כי אין בעבירות המיוחסות לחשוד כדי לבסס תשתית לכתב אישום, נעצר בראשית השבוע בעל חנות במתחם התחנה המרכזית בתל אביב הפעם כחשוד באונס של קטינה בת 14 שהמתינה במקום.



שופט בית משפט השלום בתל אביב עלאא מסרואה שהחליט להאריך את מעצרו של ישראל נאתי בן ה-47 בשישה ימים ציין בהחלטתו כי "מדובר בקטינה בת פחות מ-15 אשר הגיעה לתחנה המרכזית ובזמן המתנה באה במגע עם החשוד שהינו בעל חנות במקום. החשוד על פי הטענה מצא בקטינה טרף קל". הוא הוסיף: "ניתן להפליג במילים לגבי חומרת האירוע והזעזוע שתוקף כל מי שמעיין בהודעת המתלוננת. קיימת מסוכנות גבוהה וזאת אף מבלי להזדקק לאירוע הנוסף שנגנז בעבר ולמשמעות הראייתית שלו אם בכלל".



בבית המשפט טען נציג המשטרה כי בידי החוקרים ראיות הקושרות את החשוד לעבירות החמורות ובעדותו הוא קשר עצמו לחלק מהאירועים. החשוד אישר כי ביצע מעשים מגונים בגופה של הקטינה אולם טען כי לא אנס אותה.



בתלונתה ציינה הנערה שהינה תלמידת פנימייה בצפון הארץ כי הגיעה למתחם התחנה המרכזית כדי לרכוש בגדים. לטענתה בעל החנות הציע לה לרכוש אביזר אופנתי ובאמתלה כלשהי הוביל אותה באיומים לחדר השירותים שם אנס אותה.