המשטרה עצרה צעיר תושב טבריה אשר במהלך שנת 2018 הטריד טלפונית עשרות נערות וצעירות, בשיחות וחומרים בעלי תוכן מיני ואמרות בוטות ופוגעניות. החשוד נהג להתקשר לקורבנות במשך כל שעות היממה עשרות ומאות פעמים, ממספרים "פיקטיבים" אותם רכש באפליקציה מיוחדת. הנפגעות, בנות 16-24, חלקן אף חיילות, נחשפו למסכת של הטרדות רציפה, ולמרות תחנוניהן שיפסיק, המשיך הנאשם להטרידן. במקרים בהם חסמו הקורבנות את מספר הטלפון של החשוד הוא היה מצמיד מספר "פקיטיבי" אחר למכשירו וממשיך במעשיו.

החקירה החלה בסוף חודש דצמבר עם תלונה של צעירה בת 20 אשר סיפרה על מסכת הטרדות במשך תקופה ארוכה בה הנאשם היה מתקשר אליה ושולח הודעות ותמונות בעלות אופי מיני לפלאפון הנייד שלה בשעות "לא נורמליות", כהגדרתה. הוא נהג לשלוח הודעות בעלות אופי מיני לאינסטגרם שלה ואפילו ידע פרטים אישיים עליה. 
מיד עם הגשת התלונה חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה, במסגרתה גבו עדויות והחלו בפעולות סמויות כדי לגלות את זהות הנאשם, לעצור את הטרדותיו  ולהביאו לדין.

לתדהמת החוקרים, במסגרת החקירה הסמויה הם הצליחו לאתר  12 בנות נוספות שהיו קורבנות להטרדות בטלפון וברשתות החברתיות מצד הנאשם. אותן נערות שסבלו מהטרדות הנאשם הופתעו לקבל שיחות טלפון מהמשטרה, חלקן  חששו בהתחלה כי מדובר בתרמית נוספת של הנאשם ורק לאחר שוידאו כי אכן מדובר בחוקרי משטרה שמחו וסיפרו לחוקרים על כל מסכת ההתעללויות של הנאשם והסבל שהן עברו.
החקירה הסמויה הפכה לגלויה במסגרתה אותרו עוד כ-20 קורבנות שסבלו מהטרדותיו. הקורבנות שמחו לשמוע על מעצרו של הנאשם ואמרו כי "סוף סוף הסיוט נגמר".
בסיום חקירה אינטנסיבית ומקצועית גיבשו החוקרים תשתית ראייתית כנגד הנאשם, כל חומרי החקירה הועברו לפרקליטות מחוז צפון אשר הגישו לבית משפט השלום בטבריה כתב אישום המייחס לנאשם למעלה מ- 20 אישומים, ביניהם הטרדות באמצעות מתקן בזק, מעשים מגונים והטרדות מיניות.