גם אחרי הפגישה שערך עם פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, היועמ"ש אביחי מנדלבליט לא שינה את דעתו והוא סבור שיש לקבל את ההחלטה להאשים את נתניהו לפני הבחירות, כך לפי דברים שאמרו מקורבים ליועמ"ש הערב (שני) לחדשות 13. עוד על פי הפרסום, בסביבתו של מנדלבליט סבורים כי לא נאמר שום דבר חדש בפגישה.



בפגישה ניסו הפרקליטים לשכנע את מנדלבליט וניצן שלא יהיה נכון להודיע על הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע לפני הבחירות. את נתניהו יצגו בפגישה עורכי הדין נבות תל צור, עמית חדד וטל שפירא והשופטים בדימוס עודד מודריק וספי אלון.
תל צור אמר לאחר הפגישה כי "צוות הפרקליטים של ראש הממשלה הגיע היום לפגישה עם היועץ המשפטי לממשלה בליווי שני שופטים בכירים בדימוס, השופט עודד מודריק והשופט ספי אלון. אני לא אכנס לתוכן הפגישה. אני רק יכול לומר שאנחנו פועלים להבטיח לראש הממשלה, העומד בפני בחירות, משחק הוגן. בנוסף הוגש ליועץ המשפטי מכתב בחתימת שופט בית המשפט העליון בדימוס יעקב טירקל, שתומך אף הוא בעמדתנו".

ממשרד המשפטים נמסר: "במענה לפניות, אנו מעדכנים שנסתיימה פגישתם של היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה עם סנגוריו של ראש הממשלה, בה הם הציגו באריכות את טענותיהם בעניין מועד פרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה בתיקי החקירה בעניין ראש הממשלה. הטענות נשמעו ברוב קשב, והדברים יישקלו כמקובל. היועץ המשפטי לממשלה יגבש את עמדתו בימים הקרובים והיא תימסר לסנגורים בהקדם".
בחודש האחרון חוזר ראש הממשלה בנימין נתניהו וטוען כי אין להודיע כי ייערך לו שימוע לפני מועד הבחירות, אם לא יספיק לשטוח את טענותיו בשימוע לפני הבחירות. מנדלבליט הבהיר כי הפגישה עם תל צור תעסוק אך ורק בנושא זה. על פי ההערכות, הוא אינו צפוי להיעתר לבקשת הפרקליטים ובקהילה המשפטית ניכרת הסכמה רחבה שיש להודיע על השימוע לפני הבחירות.