לקחו את המחבל לבית המשפט הלא נכון: בית המשפט המחוזי בירושלים היה אמור לדון היום (שלישי) בטיעונים לעונש המחבל יאסין אבו אלקרעה, תושב שכם בן 25, שביצע פיגוע דקירה בתחנה המרכזית בירושלים בדצמבר 2017, ופצע את המאבטח אשר אלמליח באורח קשה. אלא שיחידת נחשון, האחראית על העברת אסירים לבית המשפט, טעתה, ובמקום להביא אותו לבית המשפט בירושלים, לקחה אותו לבית המשפט בבאר שבע.



בעקבות הזאת, דחה השופט את הדיון בשמונה ימים. מ"מ נציב שירות בתי הסוהר, גונדר אשר וקנין, הורה לפתוח בבדיקת האירוע. לאחר הבדיקה יתפרסמו הממצאים. גורמים בשב"ס טוענים כי מדובר במקרה חמור, אם כי מוקדם להסיק מסקנות והנושא האמור ייבדק. חשוב לציין כי יחידת הליווי נחשון מובילה אסירים לרבות מחבלים, והיא מקבלת תיעוד מדויק של כל אסיר ובית המשפט אליו הוא אמור להגיע ולכן צריך לבדוק את הנושא מראשיתו כדי לאמוד היכן התרחשה התקלה.



ב-10 בדצמבר 2017 אבו אלקרעה הגיע אל הכניסה לתחנה המרכזית בירושלים, כשהוא מחביא על גופו סכין. בעת הבידוק הביטחוני שלף המחבל את הסכין ודקר את אלמליח בלבו. אזרח שהבחין במחבל כשהוא נמלט, רץ אחריו יחד עם שוטר שהיה בסמוך למקום והם השתלטו עליו. על פי כתב האישום, נוכח הצהרת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בדבר הכרה בירושלים כבירת ישראל, החליט הנאשם לרצוח כמה שיותר יהודים בירושלים, למות במהלך האירוע ולהפוך ל"שהיד" כדי להגן, לשיטתו, על ירושלים ועל מסגד אלאקצא. הוא הורשע בניסיון רצח



אשר אלמליח, שנפצע בפיגוע והחלים, אמר לכאן חדשות בבית המשפט: "עברה שנה ואני עומד על הרגליים, מה שהוא ניסה לעשות הוא לא הצליח. הייתי בין חיים ומוות".