"לשכת עורכי הדין מצויה היום במשבר שמעולם לא חוותה כמוהו בעבר. יש צורך לשקם את האמון של הציבור בלשכה, ולכן אני שוקל להתמודד לראשות לשכת עורכי הדין". כך אמר היום (רביעי) עו"ד אילן בומבך, מבכירי עורכי הדין בישראל, ל"מעריב אונליין".
אילן בומבך, יליד 1966, הוא עורך דין ישראלי העומד בראש "משרד עורכי הדין אילן בומבך ושות'" המתמחה בליטיגציה בתחומי המשפט המנהלי-אזרחי וצווארון לבן. בומבך כיהן כיושב ראש ועד מחוז תל אביב של לשכת עורכי הדין בין השנים 2007-2003.
 
בומבך הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, ותואר שני מאוניברסיטת תל אביב, חבר בלשכת עורכי הדין בישראל ומגשר מוסמך. בתקופת לימודיו שימש כדובר משרד הדתות תחת השר אבנר שאקי. בתום לימודיו התמחה במשרד עורכי הדין מלצר ושות' של חנן מלצר, ובשנת 1996 הקים משרד עורכי דין אשר בו הוא פעיל עד היום. בשירות המילואים משמש כקצין בפרקליטות הצבאית בסנגוריה הצבאית הראשית.

בומבך עוסק במשפט מנהלי וליטיגציה מסחרית, דיני רשויות, דיני מכרזים, דיני תכנון ובנייה, צווארון לבן ולשון הרע. מרצה בין השאר באוניברסיטת בר-אילן, בפקולטה למינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, בקריה האקדמית אונו, באיגוד לשכות המסחר ובמוסדות לשכת עורכי הדין.
 

החשוד המרכזי בפרשה המסעירה במערכת המשפט, מי שהיה יו"ר לשכת עורכי הדין, אפי נוה, נחקר במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 בחשד שקידם שופטים בוועדה לבחירת שופטים תמורת יחסי מין. עד כה החשד הוא כי מדובר על יחסים עם עורכת דין שמונתה לשופטת ועם עורכת דין שבעלה שופט והיא ביקשה את קידומו.