בית המשפט המחוזי בנצרת גזר היום (שלישי) חמש שנות מאסר על ג'ורג'י גרייב, שהורשע בהריגה על דריסת שוטר והפקרתו בפברואר 2016, זאת למרות בקשת הפרקליטות לגזור עליו עונש של שבע עד 12 שנות מאסר. עוד חויב גרייב על ידי בית המשפט, לפצות את משפחתו של השוטר ב-40 אלף שקלים. בנוסף, רשיונו של הנאשם נשלל לתקופה של 15 שנים. 
על פי כתב האישום נגדו, גרייב נהג ברכב בנצרת והבחין בשוטר נתן יוספוב וחשש להיתפס נוהג ללא ביטוח, המשיך את נסיעתו ואף האיץ את מהירות הרכב, במטרה למנוע את עיכובו על ידי השוטר. 
בכל אותה העת המשיך השוטר לסמן לנאשם לעצור את רכבו. בשלב מסוים חש השוטר בסכנה וניסה להתחמק מפגיעת הרכב, אולם הדבר לא עלה בידו. הנאשם פגע ביוספוב שהוטח על קדמת הרכב ונזרק על הכביש. מכתב האישום עלה כי על אף שידע הנאשם שפגע בשוטר, הוא לא עצר במקום ולא הזעיק עזרה, אלא המשיך בנסיעה מהירה ובפרעות, תוך שהוא "מזגזג" בין נתיבי תנועה ומסכן רכבים אחרים. כשעה וחצי לאחר האירוע הסגיר את עצמו החשוד למשטרה.

לאחר מתן גזר הדין, התפרצה אבישג, אלמנתו של יוספוב, לעבר השופט והוצאה מאולם בית המשפט. "זה מה שאתה נותן – חמש שנים? אתה צריך להתבייש. זה לא צדק במדינת ישראל. מאחלת שיקרה לכם מה שקרה לבעלי", אמרה. אשתו ובתו של יוספוב אמרו מחוץ לאולם בית המשפט: "אנחנו במשך שלוש שנים מנהלות דיונים בבית המשפט. היום נוכחנו לדעת שאין צדק במשטרה, במדינה ובמערכת המשפט. הוליכו אותנו שולל במשך השנים שיהיה צדק".