המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד תושב באר שבע בן 26 בחשד לרצח אדם בן 39 בעיר בחודש שעבר. הרצח אירע ב-23 בדצמבר ברחוב מצדה באר שבע, והחשוד נעצר כעבור עשרה ימים ונלקח לחקירה. עם התקדמות החקירה, החשוד הודה ושחזר את אירועי אותו הלילה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובתאריך 28.1.19 הוגשה הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש כנגדו כתב אישום בגין המיוחס לו ומעצרו הוארך עד היום, 31.1.19.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד ארב לקורבן מאחורי מבנה ברחוב אלפסי בעיר, התנפל עליו בהפתעה כשעבר ותקף אותו במכות נמרצות לרבות שימוש שעשה בבקבוק בירה אותו אחז בידו עמו הכה את הקורבן בראשו עד שהאחרון התמוטט.
מחקירתו עלה כי החשוד גמר בליבו לדרוש דבר מה מהקורבן, איתו אין לו הכרות מוקדמת. לאחר שארב לו מאחורי מבנה ברח' אלפסי בעיר, הבחין החשוד בקורבן והפתיעו תוך שתקף אותו במכות נמרצות לרבות שימוש שעשה בבקבוק בירה אותו אחז בידו עמו הכה את הקורבן בראשו עד שהאחרון התמוטט.
זירת הרצח בבאר שבע

עוד עלה, כי לאחר התקיפה הראשונה ומשהתמוטט הקורבן, בשארית כוחותיו הלך המנוח ברח' מצדה אחר החשוד, פנה אליו והתחנן כי יחזיר לו את מכשירו הסלולרי המשמש אותו לקשר עם אביו החולה. בתגובה, כך עפ"י החשד, המשיך החשוד להכותו עד שהתמוטט בשנית ויותר לא קם.