מחלוקת בקרב בקרב בכירי מערכת התביעה באשר להתקדמות בתיק המעונות נגד שרה נתניהו. על פי דיווח ב"החדשות", מחר אמורה המדינה למסור את תשובתה למגשר בין המדינה לשרה נתניהו, אולם נראה כי יש הבדלי גישות בין היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לבין פרקליטות מחוז ירושלים. על פי הדיווח הערב (ראשון), בפרקליטות מחוז ירושלים נחושים ללכת עד הסוף בתיק, כשהכוונה היא שהם מוכנים להסדר, כל עוד הנתניהו תודה - ותורשע - בעבירה פלילית.

היועמ"ש, כך דווח,  קצת פחות נחרץ, ומקווה לסיים את התיק בגישור ולא לנהל אותו בבית המשפט, כי זה לא יוסיף כבוד למדינה, וההנחיה שלו היא לפעול בהתאם. 

כזכור, לפני שבוע וחצי פורסמו בחדשות 13 שלוש הצעות של המגשר ליישוב הפרשה. האפשרות הראשונה היתה שאשת ראש הממשלה שרה נתניהו תחזיר חצי מליון שקלים לקופת המדינה וההליך הפלילי יבוטל. הצעתו השנייה של המבקר אומרת כי נתניהו תחזיר מאתיים אלף שקלים ותודה בסעיף מופחת, סעיף 416 לחוק העונשין המדבר על ניצול של טעות הזולת שאין בה מרמה, ועל כן לא תורשע. 
 
האפשרות השלישית אותה הציע המגשר היא שנתניהו תודה ותורשע בסעיף 8-500 של חוק העונשין, קרי, השגת מטרה כשרה באמצעים אסורים. העונש הצפוי בהרשעה מסוג זה הוא ככל הנראה קנס, הרשעה ומאסר על תנאי.