פרשת אפי נוה יצרה זעזוע עמוק בכלי התקשורת, ולא רק בגלל החשדות בהם נאשם יושב ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, אלא גם בגלל הדרך בה הגיעו הדברים לכדי פרסום. הדס שטייף, כתבת המשטרה של גלי צה"ל חשפה פרטים חדשים על הפרשה בתוכניתו של רזי ברקאי "מה בוער", שהשיגה ממכשיר הטלפון האישי של נוה. היום (שני) הגיש נוה תביעה על סך 7 מיליון ש"ח נגד שטייף, ברקאי ועיתונאים נוספים בגלי צה"ל.



בכתב התביעה נוה מדגיש שוב ושוב כי מכשיר הטלפון שלו הוא מכשיר פרטי, שלא נתן לאף אחד רשות לגשת אל תוכנו, שהשיחות אותן ניהל עם אנשים שונים הם עניינו האישי וכי אין עניין לפרסום לציבור כל מה שקשור בכך. עוד אמר נוה לא אחת כי שטייף הלכה ופרצה את מכשירו כדי לדלות ממנו פרטים, אותם חשפה בשידור.




נוה מתרעם גם על התנהלותה של שטייף ברשתות החברתיות לאחר שזו התחייבה בפוסט בפייסבוק ש"תעשה הכל על מנת לחשוף כל פרט מפרשת נוה" ואפילו "סורגים לא ירתיעו" אותה. עוד טוען היו"ר הפורש כי "הנתבעים לא השיבו למכתביי, וסירבו להעביר לו את העתקי החומר שנלקח ממנו שלא כדין". "מעשים אלו מקימים כשלעצמם פגיעה אנושה בפרטיותו של התובע, שחייו האישיים, בהיבטים המוצנעים ביותר שלהם, הפכו לנחלת הכלל ול'שיחת היום'" נכתב עוד בכתב התביעה.


כזכור, עורך דינו של נוה, בועז בן צור התראיין בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM בנוגע לפרשת "מין תמורת מינויים" והגן על מרשו: "אין ספק שהופעל פה שיקול דעת לקוי. העניין הזה החל בגניבת שלושה מכשירי טלפון מאובטחים בסיסמה שהם רכוש פרטי. מכשיר נייד מחזיק מידע פרטי ביותר של אדם והוא נלקח, נפרץ והגיע לגלי צה"ל על ידי הדס שטייף. על פי הפרסומים הדס לקחה את המכשירים לגורם מקצועי שפרץ אותם. נעשתה כאן שורה של עבירות פליליות הכוללות החזקת רכוש גנוב, פגיעה בפרטיות, האזנת סתר ועבירה על חוק המחשבים. זה מוכח ואי אפשר להתווכח עם זה".