סוכן משטרתי סמוי הפליל עשרות חשודים בסחר בסמים מסוכנים ואמצעי לחימה. כך הותר היום (שלישי) לפרסום. בין העצורים נמצאים גם ארבעה זוגות אחים ממשפחות שונות (שמונה בני אדם), מהם רכש הסוכן מטענים, אקדחים, סמים ואמצעים נוספים. סך הכל בפרשה נעצרו 34 חשודים שבאו במגע עם הסוכן המשטרתי.



הסוכן פעל בקרב עבריינים במספר ערים בישראל, ביניהם יפו, ת"א, בת ים, שפרעם וחיפה, והביא לדברי המשטרה לחשיפה של עשרות סוחרי סמים וסוחרים באמצעי לחימה. הסוכן הצליח, במהלך התקופה בה פעל, לזכות באמונם של העבריינים, ואלו מכרו לו בהזדמנויות שונות סמים מסוכנים בשווי שוק של כחצי מיליון שקלים. מדובר על יותר מ-3,500 כדורי אקסטזי ו-Mdma, לצד למעלה מחצי ק"ג קוקאין ו-2 ק"ג מריחואנה. 



מלבד סמים, הסוכן המשטרתי הצליח לרכוש מחלק מהעבריינים גם אמצעי לחימה, ביניהם מטענים, אקדח ורימונים. במהלך הפעילות הסמויה, נאספו ראיות נגד עשרות חשודים, שבאו לידי ביטוי הבוקר כאשר שוטרים, בלשים, שוטרי יס"מ ושוטרי מג"ב פשטו על בתיהם של החשודים במטרה להביא אותם לחקירה ולמצות עמם את הדין. 




 

גם במהלך הפשיטה שנערכה הבוקר על בתי החשודים תפסו השוטרים סמים ואמצעי לחימה, לצד כספים רבים ורכבים אותם המשטרה צפויה לבקשה לחלט במהלך ההליך המשפטי. בשעות הצהריים יובאו החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום בת"א.  


מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פועלת כל העת, לצמצום הפשיעה בכל הרבדים ובכלל זאת, מנהלת מאבק נחוש ובלתי מתפשר בנגע הפצת הסמים המסוכנים וכן בסחר באמצעי לחימה , במטרה להרחיקם מהציבור ולהגן על שלומו וביטחונו".
עוד נמסר, כי "מעבר להיותן עבירות פליליות  המסכנות את שלום הציבור, מהוות העבירות המיוחסות לעצורים מחוללי פשיעה וקרקע פוריה לסכסוכי עבריינים באזור ובכל מקום אחר בישראל, על רקע מאבקי השליטה בתחומי אמצעי הלחימה והסמים, מאבקים המגבירים פשיעה אלימה ופוגעים בשלום ובטחון הציבור".