נתין ירדני כבן 24, שעל פי החשד שהה בארץ שלא כחוק, נעצר בחשד לשוד שאירע לפני כשלושה שבועות בסניף בנק הדואר במרכז המסחרי בבאר שבע. המעצר, שהתבצע בבוקר שלמחרת האירוע, התרחש במהלך נסיון שוד נוסף של החשוד ובתום מאבקו עם השוטרים שהגיעו למקום. היום (חמישי) צפוי דיון בעניינו בבית משפט המחוזי בבאר שבע.

תחילת הפרשה כאמור ב-20.1, לאחר דיווח שהתקבל במשטרה בדבר שוד בסניף בנק הדואר בבירת הנגב. שוטרים הגיעו למקום והחלו בתחקור מהיר, ממנו עלה כי אדם נכנס למקום כשפניו מוסתרות, איים על הפקידה בחפץ דמוי אקדח והגיש לה פתק בו הודיע לה כי זהו שוד. לאחר קבלת הכסף, נמלט מהמקום, והמשטרה החלה בסריקות נרחבות ברחבי העיר במטרה לאתרו.

הפתק שהציג החשוד. צילום: דוברות המשטרה

 
עם התקדמות החקירה ותוך הפעלת כלים מתקדמים, נודעה למשטרת ישראל זהותו של החשוד. בבוקר שלמחרת השוד, שוטרים סמויים נערכו בסניף בנק הדואר ביישוב מיתר במסגרת פעילות מבצעית ממוקדמת והמתינו לבואו של החשוד למקום. עם הגעתו, ולאחר שעל פי החשד החל בביצוע שוד נוסף, נעצר בשעת מעשה ונאבק עם השוטרים. 
 
לאחר מעצרו, הועבר החשוד לחקירה בתחנת המשטרה, ולאחריה נכלא. מעצרו הוארך מעת לעת, ובמהלך החקירה הצליחו החוקרים לקשור את החשוד גם לשוד במרכז המסחרי בבאר שבע. בשני המקרים עלה החשד כי החשוד הגיע לסניף הבנק כשבידו אקדח בועות סבון ועליו מורכב מזרק עם חומר נוזלי אדום.

עם תום החקירה, הוגשה בתאריך ה-3 לפברואר הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש כנגד החשוד כתב אישום ומעצרו הוארך עד היום. 

מהמשטרה נמסר: "מעצרו של החשוד הנו פרי חקירה משטרתית נחושה ומצטרף לרצף הצלחות בפענוח מעשי שוד אשר אירעו לאחרונה בגזרת העיר באר שבע".