ממשיך לתבוע: אפי נוה החשוד בפרשת "מין תמורת מינוי" המסעירה את מערכת המשפט פנה אתמול באמצעות עורך דינו בועז בן צור במכתב חריג לגלי צה"ל. במכתבו הוא שב על דרישתו הקודמת לקבל מיידית את כל החומר שהוצא ממכשירי הטלפון שלו שנפרצו על ידי כתבת התחנה הדס שטייף
עו"ד בן צור הוסיף וכתב כי "היום, 6.2.2019, הגיעה למרשנו הודעת סחיטה מטעם גורם אנונימי, ובה דרישה לתשלום בסך מאות אלפי שקלים. בהודעה זו דרש הסוחט כי מרשנו יעביר לו את הסך הנ"ל, שאחרת יפורסם סרטון אשר נלקח, כביכול, ממכשיר הטלפון הנייד של מרשנו".
 

 אלא שלטענת גלי צה"ל, וכפי שפורסם לראשונה ב"מעריב און-ליין", כל החומר כבר הועבר למשטרה בעקבות דרישת חוקרי המשטרה. הדס שטייף לא נותרה חייבת וטענה בציוץ בטוויטר כי ההודעה שנוה קיבל היא הודעת פישינג שנשלח לאזרחים רבים. "באותו היום הזהירה המשטרה אזרחים רבים מפני סחטנים ברשת. רק מי שמפחד כי בידיו סרטונים כאלה נבהל. ופתאום המכתב של עורך דינו של נוה. אופס. רק להגיד שזה נשמע כמו מערכון מארץ נהדרת".

כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה בה יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר תובע לדין את גלי צה"ל וכתבת הפלילים שלו. בתחילת שבוע שעבר, הגיש נוה בעזרת עורך דינו כתב תביעה בן 117 עמודים בו הוא תובע מגלי צה"ל, מפקד התחנה, עורכת התוכנית "מה בוער", רזי ברקאי, שטייף ואחרים בתחנה 7 מיליון ש"ח בעקבות הנזק שנגרם לו: "מעשים אלו מקימים כשלעצמם פגיעה אנושה בפרטיותו של התובע, שחייו האישיים, בהיבטים המוצנעים ביותר שלהם, הפכו לנחלת הכלל ול'שיחת היום'".