רצח סואר זכריא קבלאווי: גורמים במשטרת טורקיה מסרו היום (חמישי) לתקשורת המקומית בטורקיה, כי האב הודה כי מות בתו לא היה התאבדות, אלא רצח על רקע, מה שמכונה, כבוד המשפחה. קודם לכן, הם סיפרו כי האח תקף את אחותו והיא נפלה אל מותה מהמרפסת. בדיווח נוסף נטען, כי האח הודה ברצח. החקירה נמשכת.
סואר למדה את השפה הטורקית, והתכוונה להגשים את חלומה ללמוד רפואה בשנת הלימודים הקרובה. גורמים המקורבים למשפחה סיפרו, כי האח יחיא לא אהב את העובדה שאחותו עברה לטורקיה. המשטרה המקומית בודקת חשד לפיו המנוחה הושלכה מהקומה השלישית, וכי לאחר מכן הם העבירו אותה חזרה לדירה שם וידאו את מותה.
 
בתוך כך, בני משפחתה ביקשו להמתין עד סיום החקירה. "כולנו ממתינים לתוצאות החקירה", אמר אחד מבני המשפחה. "אנחנו מבקשים מכולם להמתין עם הסקת המסקנות, ולא לפגוע בבני המשפחה, עד לתום החקירה".

כזכור, סואר זכריא קבלאווי, בת 20 מאום אל פחם, מצאה השבוע את מותה בעיר איזמיט שבטורקיה, היא מצאה את מותה לאחר שנפלה ממרפסת דירתה. המשטרה גילתה סימני אלימות על צווארה, שהצביעו על כך שמדובר ברצח ולא בהתאבדות כפי שסברו תחילה. 
ראיה נוספת נגד קרובי המשפחה התגלתה במצלמת האבטחה שהוצבה במקום, שקלטה את האב והאח יורדים למטה ולמקום בו הוטלה גופתה וגררו אותה משם. בסרטון נראה גם רגע המעצר של שני החשודים, כשמשטרת איזמיט פרצה לדירה ועצרה את האב. האח נמלט מהמקום ונלכד באיסטנבול. שכנים בבניין בו התגוררה סואר, סיפרו כי הבחינו באדם שנמלט לאחר התקרית. המשטרה הטורקית סגרה את הדירה בקומה השלישית בבניין.