נקבע מותו של הילד בן הארבע שעל פי החשד הוטבע באמבטיה באילת, כך נמסר הבוקר (שלישי) מבית החולים סורוקה בבאר שבע. ד"ר עימאד אלעמור, רופא ביחידה לטיפול נמרץ ילדים הסביר כי "הפעוט הגיע במצב אנוש כשהוא מונשם. במהלך הלילה נעשו מאמצים להצילו, אך חרף המאמצים הרבים ופעולות החייאה ממושכות נאלצנו לקבוע הבוקר את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה".



מוקדם יותר היום, אמו של הפעוט נעצרה, והיא תובא במהלך היום לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום באילת, זאת לצורך המשך חקירת נסיבות המקרה. כמו כן, אביו של הילד שוחרר כבר במהלך הלילה. 

כזכור, פעוט בן ארבע פונה במצב קשה לבית החולים לאחר שטבע בביתו באילת. אביו של הילד טען כי האם הטביעה אותו באמבטיה. חוקרי משטרה הגיעו למקום והחלו בבדיקת נסיבות האירוע. ההערכה היא שככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי. האב ישראלי והאם אזרחית אוקראינה, והילד הוא בנה הביולוגי. בעדות הראשונה אמר האב שהוא לא יודע מה קרה כי לא היה בדירה אך האשים את האם במעשה. האישה נלקחה לחקירה והאב נלקח לתשאול.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לילד טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "יוספטל" במצב לא יציב, כשהוא מונשם ומורדם. פרמדיק מד"א, אבירן אשכנזי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו פעוט כבן 4 מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וכשייצבנו את מצבו פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".