הפרקליטות מנהלת מגעים מתקדמים להסדר טיעון בפרשת רצח תהילה נגר בת ה-31, תושבת קיבוץ גינוסר הסמוך לכנרת, על ידי בן זוגה לשעבר ראיד רושרוש, תושב הכפר מרר. על פי ההסדר המסתמן, רושרוש יואשם בהריגתה של נגר בלבד וזאת בשל קשיים ראייתיים על בסיס יסוד נפשי להוכחת כוונת רצח בתיק. הפרקליטות תדרוש עונש של 20 שנות מאסר.
כזכור, גופתה של נגר ז"ל נמצאה ב-20.12.16 כשהיא מוטלת לצד הדרך בכביש 90 סמוך למושבה מגדל. מהחקירה עלה כי המנוחה יצאה לילה קודם לכן לבילוי יחד עם בן זוגה, שאותר באותו הבוקר במקום עבודתו שבכפר עילבון לאחר שבחיפוש ברכב בו נהג אותרו סימני הדם של נגר ז"ל. הנאשם נעצר והובא לחקירה, אך לא שיתף פעולה עם השוטרים. בנוסף הוא בחר שלא לענות לשאלות חוקריו לאורך כל תקופת מעצרו. מחקירה אינטנסיבית עלה כי הנאשם והמנוחה ניהלו מערכת יחסים רומנטית במשך שנה וחצי, במהלכה נהג הוא להכות אותה, להכאיב לה ולהשפילה, אך נגר ז"ל הקפידה לשמור על כך בסוד והמשיכה להיות עימו בקשר. הנאשם אף איים על המנוחה לבל תספר לאיש אודות המכות - אחרת יפרסם ברבים תמונות אינטימיות שלה, אותן החזיק ברשותו. 

מסתמן כי יורשע בהריגה בלבד. רושרוש. צילום: פלאש 90
עוד עלה מהחקירה כי באוקטובר 2016 רושרוש היכה שוב את המנוחה בחוזקה עד אשר זו נזקקה לטיפול רפואי. לאחר מקרה זה היא אזרה אומץ וביחד עם אמה הגיעה לתחנת המשטרה להתלונן על האלימות מצד בן זוגה. עם הגשת התלונה הנאשם אותר, נחקר ונעצר למשך חמישה ימים, אך בשל חוסר שיתוף פעולה מצד המנוחה, בקשתה למחיקת התלונה והקשיים הראייתיים שעלו מן החקירה, הוא שוחרר ע"י בית המשפט. כמו כן, נאסר עליו ליצור קשר עם המנוחה למשך 15 יום והתיק בעניינו נסגר. לאחר 15 יום הנאשם יצר קשר עם נגר ז"ל וביקש ממנה לחדש את היחסים ביניהם או לפחות לסיים את הקשר הרומנטי שהיה ביניהם "בצורה יפה", והמנוחה נענתה לו.

ואכן, ב-19.12 רושרוש הגיע ליישוב, אסף אותה ברכבו והם בילו במתחם הקניות בטבריה. בשלב מסוים, סמוך לשעה 00:45, הגיעו השניים לחניון אספלט סמוך לכביש 90 מול הכניסה המזרחית לישוב מגדל. הוא החל לתקוף את תהילה בעוד שהיא מנסה להתגונן מפניו. הוא דחף אותה לשיחים שבצדו המזרחי של החניון, חנק אותה בגרונה והוסיף לחבוט בה בחוזקה בפניה וגרם לה לדימום רב – עד שאיבדה את הכרתה. נגר ז"ל נאבקה בו עד דקותיה האחרונות, הוא רוצץ את גולגולתה באמצעות אבן שפה במשקל של כ-30 ק"ג והותיר אותה בצידי הכביש עד שנמצאה בבוקר שלמחרת.