בית משפט השלום באילת האריך הערב (שבת) בחמישה ימים את מעצרה של האם החשודה בהריגת בנה בן השלוש ותשעה חודשים בדירתה באילת. בבקשת המעצר, המשטרה ציינה כי היא מבקשת להאריך את מעצרה של החשודה, עקב העובדה שזו נמצאת עדיין בהסתכלות על פי בקשת בית המשפט. 
כזכור, בשבוע שעבר צוותי מד"א ומשטרה הוזעקו לדירה באילת, שם נמצא תינוק מחוסר הכרה לאחר שלכאורה טבע באמבטיה בביתו. השוטרים שהגיעו למקום מצאו בזירה את בן זוגה של האם כשהוא נסער. הוא סיפר כי לא היה בדירה בזמן האירוע, אולם הוסיף כי בשיחת הטלפון שבה קיבל את ההודעה מבת זוגו, כעס עליה ואמר לה "הרגת אותו". כעבור זמן קצר התקבל מבית החולים דיווח לפיו נקבע מותו של הפעוט, חרף הניסיונות להצילו. 
האם ובן זוגה, שאינו אביו הביולוגוי של התינוק, עוכבו לחקירה במשטרה בעקבות ההתפתחות. בסיומה שוחרר בן הזוג ואילו האם נעצרה להמשך חקירה. היא הובאה לדיון בהארכת מעצרה בבית המשטר ביום למחרת, שם ייחסה לה המשטרה עבירת הריגה ולבקשת פרקליטה וכן בהצעת בית המשפט, נשלחה האם להסתכלות לאחר שמעצרה הוארך. 

עתה, לאור העובדה שהאם עדיין שוהה בבית החולים הפסיכיאטרי במסגרת בדיקת הסתכלות שטרם הושלמה, ביקשה המשטרה להאריך מעצרה בשנית. והדבר אושר כאמור על ידי בית המשפט. כעת ממתינים לחוות הדעת הרפואית של הפסיכיאטר שמלווה אותה, כדי לבדוק האם היא כשירה לעמוד לדין וכיצד לנהוג בעניינה. חקירת המקרה נמשכת.