בעוד המגעים בין המדינה לשרה נתניהו לגבי גישור בפרשת המעונות נמשכים, פורסמו הערב (ראשון) בכאן תמלילי חקירתה של רעיית ראש הממשלה במשטרה. בחקירה הראשונה נשאלה נתניהו על החשד לפיו הוציאה מאות אלפי שקלים מקופת המדינה במרמה. "לא היה ולא נברא. אני קובעת שכל ההאשמות מבוססות על מני נפתלי השקרן", אמרה.



חוקר: מה מעמדך ביחס להוצאות המעון?
נתניהו: "אני לא מחליטה. כל מה שקשור לאוכל המדינה משלמת לראש הממשלה ורעייתו. אם יוצאים למסעדה אנחנו משלמים. אנחנו יוצאים מהכלל ואנחנו משלמים על ההוצאות. אני משלמת בצ'קים ובמוזמן. אנחנו לא מחזיקים כרטיסי אשראי כי אנחנו מאבדים אותם. פעם אחרונה שהחזקנו אשראי היה לפני 15 שנה".



לדברי נתניהו, היא לא היתה מודעת להגבלות כלשהן על אירוח במעון ראש הממשלה. "לא שאלתי כי לא היה מדובר בכסף שלי. כל מה שקשור לילדים שלי ההוצאות חלות עלי. יש אירוח דיפלומטי ויש אירוח לא דיפלומטי. אמרו לי שמותר לארח גם אנשים פרטיים לא שאלתי על סכומים, לא הטרדתי את עצמי בזה".



לדברי רעיית ראש הממשלה, היא מעולם לא ביקשה שיבוא שף לבשל במעון: "לא היה ולא נברא, לא היו מבשלות במעון נקודה סימן קריאה. זה לא היה לפי דעתי או דרישתי".



נתניהו טענה גם כי יש אפליה נגד בעלה. מישהו רצה לשנות כדי לדפוק אותו. אולמרט היה מארח חברים בימי שישי ונתניהו עובד עד השעות הקטנות של הלילה. הוא לא מזמין ציורים כמו אשתו של אולמרט ומבקשת מנהגים להעביר אותם באמצע הלילה לכל מיני קניינים פוטנציאליים. כנראה שאנשי המשטרה מעדיפים להתעלם". עוד אמרה כי "אני כופרת בכל ההאשמות. אני אוכלת מעט וצנוע, אין אוכל מפונפן. בושה למשטרת ישראל שחוקרת ראש ממשלה. אצל פרס היו שתי בנות שהגישו אוכל הרבה יותר טעים".



רעיית ראש הממשלה טענה כי לא הוזמן שף כשחברים הגיעו למעון: "שלדון (אדלסון) מביא שף משלו. הוא היה כמה פעמים, אם הוא מגיע בלי השף שלו הוא אוכל מקדונלדס. עם ארנון מילצ'ן בטוח לא היה שף, הם מביאים אוכל משלהם ושפית משלהם. יכול להיות שזה השף של מילצ'ן, לא ידעתי שהמדינה לקחה חלק במימון. עם הזוג אלוביץ' לא היה שף לפי דעתי. יכול להיות שהיה שף עם אלוביץ' לא עסקתי בנושא הנחתי שכל מה שנעשה היה בסדר לא הנחיתי אף אחד לעשות עבירה".



תגובת משפחת נתניהו: "עוד הדלפות פליליות שדינן שלוש שנות מאסר פעם ראשונה שמגישים כתב אישום על פתיתים מלפני 7 שנים על אוכל שנצרך והוזמן על ידי מני נפתלי בתי המשפט כבר המליצו לפרקליטות לבטל את האישום הוביעו את דעתם כי מדובר בתיק אוכל שלא יחזיק מים".



תגובת משפחת אולמרט: "בהנחה שהגברת נתניהו אמרה את הדברים לא בהשפעת בקבוק שמפניה מדובר באוסף שקרים כל פעם שהם נתפסים הם מתכסים בסיפורי בדים כדי לכסות על מעשיהם שלהם".