התפתחות נרשמה היום (שני) בחקירת הרצח של יהודה ותמר כדורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים, כאשר בשעות אלה נחקרים באזהרה מספר גורמים המקורבים מאוד לבני הזוג. הם הובאו לחקירה לפני זמן קצר, כאשר מעורבותם באירוע נבדקת. 



ההתפתחות מתרחשת אחרי שחרורו של תושב סכנין שנעצר בחשד לרצח בני הזוג. כמו כן, גוברת ההערכה במשטרה כי בין הקורבנות לרוצח הייתה היכרות מוקדמת, לאור העובדה כי ביתם של בני הזוג נותר נעול, כשגופותיהם נותרו במקום. 



גורמים המעורים בחקירה אומרים: "אין צורך לרוץ ולהכריז על התפתחויות שכן מדובר במהלך שהיה בו צורך להמשך החקירה ואין בכך כדי להודיע על התפתחות דרמטית או כל הכרזה סנסציוניות אחרת. צריך להיות זהירים מאוד וממילא שהחקירה מתנהלת תחת צו איסור פרסום וחל איסור לזהות את החשודים כנחקרים". יש לציין כי מדובר במספר גורמים שהייתה להם היכרות עם בני הזוג. 
 

כזכור, בחודש שעבר בית המשפט השלום בירושלים התיר לפרסום כי המשטרה עצרה חשוד בפרשה, אולם הוא שוחרר ע"י בית המשפט. המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע להחלטה ותגיש ערר לבית המשפט המחוזי. החשוד הוא מנקה שעבד בבניין בו נמצאו גופותיהם של בני הזוג תמר ויהודה כדורי בשכונת ארמון הנציב. 
גורמים במשטרה סבורים כי החשוד שנעצר הוא לא הרוצח, אולם המשטרה ביקשה בכל זאת שלא לשחררו. החקירה מתנהלת תחת צו איסור פרסום ופרטיה עדיין חסויים.