בית המשפט אישר את הסדר הטיעון עם הפרקליטות שבעקבותיו הורשע ראאד רושרוש, המואשם בהריגת תהילה נגר, בהריגה. מהומה פרצה במהלך הדיון ומחוץ לבית המשפט בנצרת מחו תושבי קיבוץ גינוסר, יישובה של נגר. התביעה תדרוש את העונש המירבי לעבירת הריגה, עשרים שנות מאסר בפועל. כן תדרוש עונש מאסר על התנאי ופיצוי למשפחת המנוחה. 
 
נגר, בת 31 במותה, נרצחה בדצמבר 2016. גופתה נמצאה ליד המושבה מגדל. רושרוש, תושב כפר מרר, הואשם ברצח. על פי כתב האישום, הוא נהג להכותה. ביום הרצח, על פי כתב האישום, הוא רוצץ את גולגולתה באבן וגרם למותה. 

בני משפחתה של נגר קראו לפני תחילת הדיון לנציגי הפרקליטות: "הוא הרג אותה. אם הוא היה חף מפשע הוא לא היה עושה עסקת טיעון. פרקליטות בזויה אתם. הוא לא הרג אותה, הוא רצח אותה". נטלי, אחותה של תהילה, פרצה בבכי לאחר אישור בית המשפט את הסדר הטיעון ואמרה: "איך אפשר לקבל את זה. זה רוצח בן רוצח. אמו שותפה לרצח. הוא רצח את אחותי".

מהפרקליטות נמסר: "מדובר בתיק שבוסס מלכתחילה על ראיות נסיבתיות. אין שום ראיה ישירה המוכיחה כי הנאשם הוא שביצע את העבירה שכן איש לא היה עד לאירוע והנאשם הכחיש את מעורבותו במות המנוחה עד לרגע בו חתם על ההסדר והודה בעובדות כתב האישום המתוקן. למרות הכחשתו, התביעה סברה לאורך כל הדרך כי יש די ראיות נסיבתיות להוכיח את מעורבות הנאשם במותה של המנוחה. אולם התביעה גם סברה כי לא יהיה זה נכון להתעלם מקשיים ראייתיים שעלו במהלך המשפט ועל כן הסכימה לחתום על הסדר הטיעון".  
 
עוד הוסיפו: "התיקון בעובדות כתב האישום מתייחס אך ורק ליסוד הנפשי שבעבירה, וזאת בעקבות קושי משפטי שהתעורר במהלך ניהול המשפט, גם בהקשר זה. נוסף לקושי המשפטי קיימים קשיים נוספים שעלו במהלך ניהול המשפט והנוגעים לחומר הראיות. מטעמים משפטיים ואחרים, הנוגעים, בין היתר, לצנעת הפרט- לא נוכל לפרטם".



 
כזכור, גופתה של נגר ז"ל נמצאה ב-20.12.16 כשהיא מוטלת לצד הדרך בכביש 90 סמוך למושבה מגדל. מהחקירה עלה כי המנוחה יצאה לילה קודם לכן לבילוי יחד עם בן זוגה, שאותר באותו הבוקר במקום עבודתו שבכפר עילבון לאחר שבחיפוש ברכב בו נהג אותרו סימני הדם של נגר ז"ל. הנאשם נעצר והובא לחקירה, אך לא שיתף פעולה עם השוטרים. בנוסף הוא בחר שלא לענות לשאלות חוקריו לאורך כל תקופת מעצרו. מחקירה אינטנסיבית עלה כי הנאשם והמנוחה ניהלו מערכת יחסים רומנטית במשך שנה וחצי, במהלכה נהג הוא להכות אותה, להכאיב לה ולהשפילה, אך נגר ז"ל הקפידה לשמור על כך בסוד והמשיכה להיות עימו בקשר. הנאשם אף איים על המנוחה לבל תספר לאיש אודות המכות - אחרת יפרסם ברבים תמונות אינטימיות שלה, אותן החזיק ברשותו.