עו"ד שמואל ברזני, שייצג את מי שהורשע בהריגתה של תהילה נגר ז"ל, ולא ברציחתה, התראיין היום לאחר הדיון לליאת רון ברדיו צפון ושפך את ליבו בעקבות הביקורת הקשה שספג, על שהסכים לייצג את ראיד רושרוש. תחילה התייחס לקריאות שספג ביציאה מהאולם ואמר: "שמענו מה ששמענו באולם, אני יצאתי בדלת האחורית. את מכירה את השיר 'יום אסוני הוא יום ששוני'? אז זה המקרה. אני עו"ד שאמון רק על הגנת הנאשם.



"יש בלבול. התוצאה היא טרגדיה איומה. יש בלבול בתפקידים. בית המשפט הסביר למשפחה שהוא לא צד בעניין הסדר הטיעון, כי הוא לא יודע מה הוביל להחלטה. המאשימה (הפרקליטות) מתחילה עם תיק רצח וראיות מסוימות, והיתה צריכה להביא את הראיות בדרך מאוד מסוימת. בדר"כ השופטים נוטים להאמין בהתחלה שהכל מסתדר והכל יהיה בסדר, כי חלק ניכר מתיקי הרצח מסתיימים בהרשעות. אבל אז עלו עוד ועוד פרטים ועדים, שהפכו את התוצאה". 

עו"ד ברזני תקף בחריפות את המשטרה ואמר: "המשטרה צריכה להביא את הראיות בדרך מאוד מסוימת. השוטרים פה חשבו שהתמונה סגורה מהר מדי, שכחו שצריך להביא את הראיות בדרך מסוימת, שכחו ראיות בזירה, איבדו ראיות, שיבשו ראיות. התמונה שהיתה יכולה להיות ברורה לכל בן אדם הפכה להיות לא ברורה.

"השוטרים העבירו את ה-DNA שלהם לרכב"

"רק המשטרה עשתה פדיחות בערב. היא היתה צריכה להביא את הראיות ברצח. אנחנו יודעים שחלק מהראיות הושמדו בחסות המשטרה, למשל - אומרים שיש דם של המנוחה ברכב, אבל השוטרים שהיו בזירה, ועלו לרכב, העבירו את ה-DNA שלהם לרכב. למשל הנאשם אומר 'תביאו את מצלמת הרכב, כי יש שם ראיה ניצחת' וזה לא קרה כמו שאתם חושבים. המשטרה הקליטה את נסיעת הגרר על מה שקרה בנסיעה. אלה דברים שלא יעלו על הדעת". לאחר מכן הוסיף ומתח ביקורת על הדיון הציבורי: "בכל פאנל יש עורכי דין רציניים, אבל מערכת משפט יכולה לעבוד בתקשורת? אם כן, תעבירו חוק ונעשה את זה". 

ברזני דיבר גם על הפן האישי בסיפור ואמר: "היו מספר פניות אליי, וכל הפניות, באופן מוזר או עם בסיס יותר ממקרי, היו של אנשים שטענו שהם פונים ללב וליושר שלי. חלק אמרו 'אנחנו יודעים מי המשפחה שלך, ואיזה שורשית היא'. פנו אל המשפחה שלי ושאלו איך אני עושה דבר כזה". 

לסיכום הוסיף: "נגע ללבי אבא של תהילה ז"ל, שמצא לעצמו את הזמן לבוא ולהגיד לי באוזן שהוא יודע מי אני, ושאני עושה את עבודתי, אבל שאני צריך להבין את הכאב. אמרתי לו שאני מבין את הכאב. בכל תיק, בכניסה שלי אליו יש לי חשוד עם חזקת חפות. הוא לא תמיד מספר לי את האמת, בדר"כ הוא לא מספר לי, ולאט לאט אני מבין מה קורה. הפעם הראשונה שאני נחשף לראיות זה אחרי הגשת כתב אישום ואז אני כבר עמוק בתוך התיק. התקשורת לא מכירה את התמונה המלאה של התיק. אם היתה תוכנית כזאת, היא היתה בוחנת מחדש את הראיות בתיק".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "עובדתית בימ״ש המחוזי הרשיע את הנאשם בהריגתה של תהילה נגר ז"ל לאחר שהודה במעשה, בזכות חקירה נחושה של המשטרה שהובילה לפענוח המקרה, למעצר החשוד בתוך זמן קצר ובהמשך לכתב אישום חמור נגדו שהוגש ע"י הפרקליטות".  
 
"במהלך החקירה בוצעו מגוון פעולות חקירה בכדי להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם הנאשם. בסיומה של החקירה המורכבת שנוהלה במשטרה ולוותה לכל אורכה ע״י הפרקליטות, הוגש כתב אישום חמור כנגד החשוד. במסגרת הסדר הטיעון שהתבסס על התשתית הראייתית הקיימת - בימ״ש החליט להרשיע את הנאשם בהריגה ובכוונת הפרקליטות לבקש את עונש המקסימום בגין עבירה זו".
 
האזינו לאילה חסון דומעת במהלך ראיון עם אביה של תהילה: "אני כ"כ מצטערת"