דוברו הפוליטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא הודעה לתקשורת המותחת ביקורת על החלטת הפרקליטות, בתיק הרצח של תהילה נגר ז"ל על ידי בן זוגה. בהודעת הליכוד נכתב כי "אנחנו כואבים את כאבה של משפחת נגר על החלטת הפרקליטות להקל באישום נגד הרוצח השפל של בתם תהילה ז"ל. הליכוד קורא לפרקליטות לחזור בה לאלתר מעסקת הטיעון הזו ולעשות ככל הניתן להרשעת הרוצח בעבירת הרצח".
בפרקליטות זעמו הערב (שלישי) על התגובה, שעושה לטענתם שימוש ציני ואכזרי בשכול של משפחת נגר, כדי להשמיץ ולהכפיש את הפרקליטות על רקע התיקים בהם חשוד ראש הממשלה. גורם בפרקליטות הפלילית אמר למעריב און-ליין כי מדובר בשפל של ממש, שטרם נתקלו בו ואסור להשלים עימו. "אנחנו כבר רגילים להכפשות הקבועות על רדיפה ואכיפה בררנית והשתלחות אישית בפרקליטים האחראיים על תיקי נתניהו, אך כעת נשבר שיא חדש", אמר הגורם שמדבר על ירידה לשפל המדרגה.

"עושה רושם שבליכוד החליטו להתנגח בפרקליטות ויהי מה. הליכוד קורא לפרקליטות לחזור בה לאלתר מהסדר הטיעון, אבל הנאשם כבר הורשע הבוקר. גם אם תיאורטית היינו רוצים לחזור מההסדר, הדבר בלתי אפשרי חוקית. בליכוד אפילו לא בדקו את העובדה הבסיסית הזו לפני שיצאו בהתקפה המשתלחת על הפרקליטות, רק כדי להרוויח עוד כמה נקודות. האם מישהו שם טרח לבדוק בדיקה מינימלית מדוע נאלצנו להסכים להסדר הטיעון ומה היו הכשלים הראייתיים עימם נאלצנו להתמודד במהלך המשפט?". 

הפגנה נגד הסדר טיעון במשפט רצח תהילה נגר ז"ל . צילום: תומר נויברג
הפגנה נגד הסדר טיעון במשפט רצח תהילה נגר ז"ל . צילום: תומר נויברג


גורם אחר במשרד המשפטים אמר למעריב און-ליין כי "עצוב לראות שהגורם הבכיר ביותר במערך השלטוני בישראל תוקף כאחרון הטוקבקיסטים את גופי השלטון שפועלים תחתיו, וזאת בהסתמך על כתבות בתקשורת שאותה הוא מכנה 'פייק ניוז'". עוד הוסיף הגורם ואמר כי "ההודעה כנראה הגיע מתוך לחץ וללא בירור העובדות והקשיים הראייתיים, כי אם אכן היו מבררים את העובדות היו מבינים שהסדר הטיעון מהווה את הדרך להכניס בוודאות את המרצח לכלא ולשנים רבות".

גורם בליכוד הודה בשיחה עם "מעריב און-ליין" שלא לייחוס כי תגובת המפלגה היא אכן חלק מקמפיין של הליכוד על רקע תיקי האלפים בהם נחשד נתניהו, לקראת ההחלטה של היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט אם להעמידו לדין בכפוף לשימוע. דובר משרד המשפטים סירב להגיב לביקורת של הליכוד על הפרקליטות.