כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד צעיר בן 19 בגין עבירת ניסיון רצח נגד אמו. לפי כתב אישום עולה כי במסגרת תיק מעצר אחר בו היה מעורב הנאשם הוחלט כי הוא ישהה במעצר בית לילי מלא בביתו, בפיקוחם של אביו ואמו, ובמסגרת אותה החלטה נאסר עליו להחזיק בבית סמים מסוכנים או להשתמש בהם. עם זאת, באותו יום הגיעו לבקר את הנאשם ארבעה מחבריו ובמהלך שהותם השתמשו הנאשם וחבריו בסם מסוג חשיש. 



אמו של הנאשם הבחינה שהם משתמשים בסם וביקשה מהחברים לעזוב את הבית, ואמרה לנאשם שאם לא יפסיק להשתמש בסם היא תזמין משטרה לבית, כאשר בשלב זה התפתח עימות קולני בין השניים. בעקבות כך עזבו החברים את הבית והנאשם שנותר עם אמו בלבד החליט לגרום למותה של אמו. 



את ניסיון הרצח ביצע כאשר נכנס לחדרה של אמו, לאחר שהצטייד בחפץ כהה, ובעוד היא שוכבת במיטתה הוא הנחית בעוצמה, מספר פעמים, את כלי התקיפה על ראשה, בכוונה לגרום למותה. לאחר מכן, הוא נמלט מהבית ועזב את אמו כשהיא מתבוססת בדמה. 



רק מאוחר יותר הגיע אביו של הנאשם אל הבית, ומצא אותה שוכבת במיטתה, מחוסרת הכרה ומדממת. אביו הזעיק אמבולנס שהבהיל אותה לבית חולים גליל מערבי בנהריה, כשהיא מורדמת ומונשמת. הנאשם נעצר לאחר מכן כשהוא מסתתר בתוך מחסן בכפר מעיליא. בעקבות האישומים נגדו הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.