פרסום ראשון: קצין לוחם בדרגת סרן נעצר בחשד לניהול מעבדת סמים. מדובר על מעבדה לגידול ויצור סמים מסוכנים שנתפסה אמש בפשיטה של בלשי המשטרה על בית פרטי בבית שמש. 13 ק"ג סמים ושתילי סם, רכבים ושעוני יוקרה נתפסו.

הקצין החשוד יקבל ייצוג מטעם הסנגוריה הצבאית. סרן אנסטסיה סורז'נקו וסרן נינה שמעונוב, המייצגות את הקצין מטעם הסנגוריה הצבאית, מסרו כי "מדובר בקצין מצטיין המוערך על ידי מפקדיו. אין כל קשר בינו לבין החשדות. הקצין שיתף פעולה עם גורמי החקירה במידה מלאה. הוא מכחיש את כלל החשדות נגדו ועומד על חפותו המלאה".
 
על פי המשטרה, "מעבדת הסמים שנתפסה מצטרפת למספר מעבדות נוספות שאותרו ונתפסו בחודשים האחרונים באזור בית שמש ויישובי הסביבה, וזאת בעקבות הפעילות הסמויה והממוקדת אותה אנו מבצעים כל העת, ומאפשרת לנו להגיע לאותם עבריינים שחושבים שגידול הסמים נסתר מעיני המשטרה, להפסיק את העבירה ולהביאם לדין". בחיפוש שנערך במבנה הסמוך לבית, נתפסו 'גלולות סם', אותם עפ"י החשד מייצר החשוד בעצמו לצריכה ישירה באמצעות בליעתם.

בתוך כך, אתמול נתפסו למעלה מ-3,000 שתילי מריחואנה במשקל כולל של מעל 260 ק"ג שגודלו בתוך חממה במושב רוויה בשווי של מיליוני שקלים. מהמשטרה נמסר כי "בתום חקירה סמויה בשילוב אמצעים טכנולוגיים שהתנהלה בחודש האחרון במשטרת ישראל נעצרו ארבעה חשודים, אשר על פי החשד גידלו מריחואנה בחממה.
העצורים הם בעל המשק בן 51 שני תושבי שטחים בני 20 ו-38, ששהו בישראל ללא היתרים כדין עבדו בגידול הסמים המסוכנים וישנו במבנה בסמוך לחממה. כמו כן, נעצר חשוד נוסף תושב אשדוד כבן 52.