בית המשפט שחרר היום (ראשון) בתנאים מגבילים את החשודה בשיבוש הליכי חקירה שנעצרה בפרשת הרצח של בני הזוג כדורי. ביום שלישי יתקיים דיון בבית משפט השלום בירושלים בעניין בקשת המשטרה להאריך את מעצרו החשוד הנוסף ברצח הזוג כדורי. העצורים הנם בעל ואישה, קרובי משפחתם של בני הזוג תמר ויהודה כדורי, שגופותיהם נמצאו לפני כחודש בדירתם לאחר שנרצחו בדקירות סכין.



המשטרה מייחסת לאחד החשודים, שמעצרו הוארך בשבעה ימים, עבירות של מעורבות ברצח, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש מהלכי חקירה. לחשודה נוספת מייחסת המשטרה עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש מהלכי חקירה. שני קרובי משפחה שנחקרו גם הם במשטרה בחשד למעורבות בפרשה שוחררו בתנאים מגבילים בשבוע שעבר, ונדמה כי המשטרה סבורה כי מקורבים לבני הזוג עומדים מאחורי המעשה שהמניע שלו לא ברור עדיין. 

לפני כשבועיים וחצי כינסו ילדיהם של בני הזוג מסיבת עיתונאים, במהלכה התבטא הבן ניתאי, כשאמר כי מעבר לאסון ולעובדה שאיבדו את הוריהם הם נתקלים באטימות בכל מה שקשור לרשויות. לדבריו, המשטרה זימנה אותם לחקירה מספר פעמים, והם משתפים פעולה. "אנחנו הראשונים שרוצים שהרוצח המתועב הזה ייתפס", אמר ניתאי. 

כזכור, ב-15 בינואר בתם של בני הזוג למשטרה וציינה כי לא הצליחה ליצור קשר עם הוריה, המתגוררים בשכונת ארמון הנציב בירושלים, וכי אין באפשרותה להיכנס לביתם. המשטרה הסתייעה בצוות כיבוי שפרץ לדירה, ובתוכה אותרו בני הזוג כשהם ללא רוח חיים, כשעל גופם סימני אלימות.
לפני כשבוע וחצי הורה בית המשפט המחוזי לשחרר עובד ניקיון תושב השטחים שנחשד בביצוע הרצח, והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשלישית. אלא, שבית המשפט לא נענה לבקשת המשטרה והורה על שחרורו של החשוד.
עו"ד שי לוי, פרקליטם של בני הזוג שנעצרו, אמר: "החשודים מכחישים כל קשר לביצוע עבירה הנטענת כלפיהם נראה כי המשטרה מיהרה לעצור את החשודים לאחר שהיה עצור אחר במשך שבועות ארוכים שגם כלפיו טענו טענות לביצוע הרצח מה שבסופו של דבר התברר כחשדות שווא. אנחנו מקווים שעם התקדמות החקירה המשטרה תורה על שחרורם".