פרקליטות מחוז דרום הגישה הבוקר (שני) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אזרח ספרד, פרננדו סקורונט בן ה-54, שניסה לרצוח באמצעות סכין את בת זוגו הישראלית, בת ה-39, על רקע קנאה. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של נסיון רצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות כנגד בת זוג ואיומים. הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. 

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן קריקון, הנאשם והמתלוננת נישאו זה לזו בשנת 2017 ולפני כשנה עברו להתגורר בישראל יחד עם בתה של המתלוננת. במהלך חייהם המשותפים בישראל, סקורקונט הביע גילויי קנאה רבים כלפי המתלוננת, צעק ואיים עליה.


ב-11 בפברואר בשעות הערב הוא הגיע לדירתם באילת, כשהוא שתוי, ובמהלך ויכוח שהתפתח בין השניים החל לדחוף את זוגתו ולצעוק עליה. בתגובה היא אמרה לו כי תתקשר למשטרה, מה שגרם לו לאיים עליה כי יפרסם את תמונותיה האינטימיות. לאחר שהמתלוננת התקשרה למשטרה, לקח סקורונט סכין מאחת המגירות עם להב באורך של כ-20 ס"מ, חזר לסלון, שם עמדה באותה העת בת זוגו, התקרב אליה ונעץ את הסכין בחוזקה בחזה שלה.

מיד לאחר מכן, הוא הוציא את הסכין מגופה והיא נפלה על הספה בסלון. בשלב זה סקורונט ושוב הניף את הסכין לעברה, אך היא תפסה את להב הסכין בידה השמאלית, נאבקה עמו וקראה לבתה, שניסתה למשוך אותו וצעקה שיפסיק, אך הוא לא הגיב. האם ביקשה מהבת להימלט מהדירה ולהזעיק עזרה באמצעות השכנים, והבת עשתה כך, תוך שאמה ממשיכה להיאבק בסקורונט, שמנע ממנה לקום מהספה, החזיק את הסכין וניסה לפגוע באמצעותו בגופה פעם נוספת.

בשלב מסוים, בת ה-39 הצליחה לקום מהספה ורצה לעבר היציאה מהדירה. הנאשם רדף אחריה, כשהסכין בידו, השיג אותה ליד הדלת, תפס בשיערה וניסה לדקור אותה שוב. בשלב זה היא הצליחה לתפוס את ידו של הנאשם או את להב הסכין, וכך מנעה ממנו לדקור אותה. על פי כתב האישום, הוא הטיח את ראשה בדלת פעמיים, ולאחר מכן התרחק ממנה והותיר אותה שרועה ומדממת על הרצפה. הקורבן נמלטה מהדירה ונכנסה לדירה אחרת בבניין. 


סקורונט השאיר את הסכין במטבח, נטל את תיקו, יצא מהדירה ונעצר על ידי המשטרה בפתח הבניין. המתלוננת שהתה תחילה ביחידה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת, ולאחר מכן הועברה לאשפוז במחלקה הכירורגית.