חשד לרצח בכרמיאל: גבר בן 75 נמצא היום (שני) ללא סימני חיים, כשהוא כפות ועם סימני אלימות על גופו בדירה ברחוב הקטיף בכרמיאל. רעייתו של הקורבן מצאה אותו כששבה לדירתם והזעיקה חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום וקבעו את מותו. כוחות משטרה גדולים ממחוז צפון הגיעו לזירה, יחד עם אנשי מעבדה לזיהוי פלילי. על פי החשד, ייתכן כי מדובר בשוד אלים שהסתבך או בהתפרצות לדירה שבמהלכה הפתיע הקורבן את הפורץ.



חובש בכיר במד"א, אלי לוי מלאך סיפר: "כשהגענו לדירה ראינו גבר כבן 75 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". 



הכוחות בזירה. צילום: דוברות המשטרה
הכוחות בזירה. צילום: דוברות המשטרה



לפני יומיים נורה שאדי נאסר, תושב טירה בן 40, למוות בעירו בעודו יושב ברכבו. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. אמו של הנרצח, שישבה לידו ברכב בעת האירוע, הובאה לבית החולים מאיר כשהיא פצועה באורח קשה עם פציעות בפלג גופה העליון. מהחקירה עלה כי הנרצח ואמו היו יחד ברכב ברחוב צר בכניסה לבית, כאשר לפתע נפתח לעברם ירי, לא ברור האם מרכב או ממישהו שהגיע רגלית. במקרה שאירע ביום חמישי שעבר, יורי פודובני, תושב לוד בן 43, נורה למוות סמוך למקום בו עבד באזור התעשייה בחולון בעקבות ויכוח על חניה.