לאחר דחיית ועדת ההיתרים את הבקשה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לממן את שכר הטרחה של פרקליטיו לאור מועד פרסום כתב האישום שמתקרב, נקבע כי עליו לממן את הגנתו באופן עצמאי. גיא פלג התייחס היום (שלישי) להתפתחות הזו בפרשה בתוכניתו ב-103FM ואמר: "הוועדה התייחסה להצהרת ההון של נתניהו ממנה עולה שמדובר באדם אמיד, ואני אוסיף אמיד בלשון המעטה. על פי פרסומים, הונו של נתניהו עומד על 50 מיליון שקל".
 
עוד אמר פלג כי: "האם יש צדק בהחלטת הוועדה שפסקה כפי שפסקה, ושלא ניתן לפרש אחרת את הוראותיה? אותה ועדה אשר קבעה באופן מפורש כי עובד ציבור יקבל את משכורתו מהמדינה ולא מתנות או תרומות מעבר לכך? או שאולי צודק נתניהו, שטוען שהפרשנות הזאת היא מרחיקת לכת ומונעת ממנו להתגונן התגוננות של ממש כנגד כתב האישום המפלצתי בהיקפו, לדבריו, שעשוי להיות מוגש נגדו ממש בימים הקרובים, שהוא לא צריך בנסיבות אלו למכור את ביתו?".
"מקורב של נתניהו ששוחח איתי השתמש בביטויים חריפים ואמר שאם ירצו לחנוק את נתניהו – הוא ייחנק", חשף מגיש התוכנית והוסיף: "אם הפרקליטות רוצה לנהל תיק במעמד צד אחד - היא תנהל תיק במעמד צד אחד. האם אדם שהונו 50 מיליון שקל ראוי שיקבל תרומות או שאתם סבורים שהמדינה הרחיקה לכת ומנסה להכניס את ראש הממשלה למצוקה גדולה יותר מהאישומים שצפויים להיות מוגשים כנגדו?".

כזכור, החלטת ועדת ההיתרים התבססה, בין היתר, על השותפות של נתניהו עם בן דודו, נתן מיליקובסקי בחברה שהייתה ספקית של תאגיד טיסנקרופ, המייצר את הצוללות עבור חיל הים. עו"ד ציון אמיר התארח ב-103FM ואמר בנושא כי "מדובר בעניין לא רלוונטי בעליל. בהנחה שאלו העובדות, מדובר ברכישת מניות לפני שנים רבות כשראש הממשלה היה אזרח פרטי. להבנתי נתניהו מכר את המניות הללו לפני שנים, כשנבחר להיות ראש ממשלה, ולכן לא מתקיים חשש אמיתי לניגוד עניינים".