ההכרעה בתיקי נתניהו: היועץ המשפטי לממשלה יודיע מחר בבוקר את הכרעתו בשלוש הפרשות בהן חשוד ראש הממשלה - 1000, 2000 ו-4000. על פי הדיווחים בכלי התקשורת, אביחי מנדלבליט צפוי להודיע כי נתניהו יעמוד לדין בתיקי 1000 ו-2000 בגין עבירה של הפרת אמונים ואילו בתיק 4000 הוא יואשם בקבלת שוחד. עוד דווח כי מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, יועמד לדין באשמת שוחד בתיק 2000. 

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם כי נתניהו לא יעתור לבג"ץ נגד מנדלבליט, אך כן נשקלת בקשת צו מניעה על פרסום חומרי החקירה. פרקליטי רה"מ שוקלים במידה ומנדלבליט לא ייעתר לבקשתם, לפנות בצעד חריג ותקדימי ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית ולדרוש לאסור על פרסום חומרי החקירה. לטענתם, מדובר בצורך חיוני על מנת למנוע את הדלפת החומרים על ידי גורמים בעלי העניין מתוך מטרה להשפיע על מערכת הבחירות שנמצאת בעיצומה. 

הסנגורים השתכנעו כי הסיכויים לקבלת העתירה נמוכים מאוד, וקיים סיכון לא קטן כי נתניהו יתבזה במסגרת ההליך בבג"ץ. גורמים במשרד המשפטים מעריכים כי במסגרת הודעת היועץ על השימוע בתיקי האלפים, הוא יודיע אף על סגירת התיק נגד ח"כ איתן כבל בפרשת 2000. אולם יש להדגיש כי מדובר בהערכה בלבד, וח"כ כבל לא עודכן על כך אף שגם סנגוריו מעריכים כי התיק בעניינו ייסגר מחר.

מטעמו של נתניהו מסרו את ההודעה הבאה: "ההאשמות על שוחד הן מגוחכות. ראש הממשלה נתניהו לא קיבל מאלוביץ׳ דבר ולא נתן לו דבר. הסיקור בוואלה היה שלילי והתגבר לקראת הבחירות".

עוד נמסר בהודעה כי "כל ההחלטות בעניין בזק אושרו ע"י כל הרגולטורים האחראיים, וראש הממשלה פעל ללא רבב, כפי שמשרד המשפטים קבע במסמך רשמי. להאשים בשוחד על שתיים וחצי כתבות באינטרנט זה צעד אבסורדי שאין לו תקדים בתולדות המשפט. מגדל הקלפים הזה יקרוס בקרוב".