המשטרה תגברה את האבטחה סביב בתיהם של פרקליט המדינה שי ניצן ופרקליטת מחוז מיסוי וכלכלה ליאת בן ארי. במסגרת זאת יוצבו אמצעים טכנולוגיים בבתיהם, וזאת כמקדם הגנה במסגרת הטיפול של השניים בתיקי חקירת הפרשות סביב ראש הממשלה בנימין נתניהו.



למרות שלא התקבלו איומים מפורשים, או מידע מודיעיני לגבי השניים, עדיין, בשל הרגישות המאובחנת בימים אלו החליטו במשטרה בהתייעצות עם משרד המשפטים כי יש מקום לקדם פעולת מנע ולפעול מבעוד מועד להגברת האבטחה סביב בתי השניים, וזאת באמצעות אמצעים טכנולוגיים.


כזכור, המשטרה תגברה את האבטחה סביב היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הכוללת גם מאבטח צמוד אליו, ומעבר לכך, כבר מלפני שנה הוצבה עמדת שומר בכניסה לביתו בעקבות ההפגנות נגדו. לאחר חילול קברו של אביו של היועמ"ש החליטו במשטרה לתגבר את האבטחה סביבו מעבר למאבטח בכניסה לביתו.

 אביחי מנדלבליט. צילום: מרק ישראל סלם
אביחי מנדלבליט. צילום: מרק ישראל סלם


ראש הממשלה טען ביום חמישי שעבר כי ניצן ובן ארי "תפרו לו תיק" ממניעים פוליטיים, זאת בעקבות פרסום החלטת מנדלבליט להגיש נגדו כתבי אישום בכפוף לשימוע. ניצן הגיב הערב לדברי נתניהו ואמר באירוע בחיפה כי השיקולים של הפרקליטות היו "ענייניים" וכי "התיק הבשיל" ולכן לא היה טעם לחכות לפרסום ההחלטה לאחר הבחירות.