אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס התייחסה היום (חמישי) לכוונת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע בגין שוחד נגד אחיה, מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, במסגרת פרשה 2,000. בראיון לגלי צה"ל, כינתה מוזס את החלטת מנדלבליט "שערורייתית" והאשימה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ב"מסע שיסוי מטורף".
"כל הסיפור הזה הוא פשוט שערורייתי", אמרה מוזס. "אם יש עיתון שמתאם כותרות ראשיות שראש הממשלה יושב עם העורך הראשי, ומתאם כותרות, וזה עיתון לא של ימין, אלא שמפרגן לאדם אחד, אני לא מבינה מה רוצה היועץ המשפטי מאדם שזה העסק היחיד שלו. אין לו ואין לנו עסקי קזינו. אין לנו עסקים חוץ מעסקי תקשורת. תקשורת זה בנשמתנו. הוא ניסה בסך הכל לשמור על הבית שלו מכדי חורבן, על ידי אדם שהגיע בשליחות ראש הממשלה, זה הכל. זה מגוחך".
"הוא לא ניסה למכור את החופש העיתונאי", הוסיפה אשת התקשורת. "אנשים שלא קודמו מדברים. אם תתמללי כל עורך עיתון, או כלי תקשורת, אז מקשקשים. בדרך כלל אין לדברים האלה שום משקל. גם אם יקליטו אתכם, ימצאו עליכם משהו להגיש עליכם כתב אישום. העיתונאים בידיעות הם חופשיים, שיכולים לכתוב מה שבא להם". 


ג'ודי ניר מוזס. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
ג'ודי ניר מוזס. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

 
"התמליל זה תמליל, והתוצאות בשטח הן אחרות. כשאת רואה שהעיתונאים כותבים את כל מה שהם רוצים, מביאים סקופים על כל אחד, יש חופש מוחלט", אמרה מוזס. "רובם אנשים ישרים שעובדים מהבוקר עד הלילה. מה שביבי עשה זה מסע שיסוי מטורף. מסע פסיכולוגי מטורף".
"סילבן שלום, הפוליטיקאי היחיד בישראל שלא קיבל מעולם שער בשבעה ימים, מעולם. לא סידרתי לו כלום, כי זאת לא השיטה. אח שלי מאוד ישר. תבינו מה זאת יושרה. פעם הייתה לי יומהולדת, קיבלתי תיק של לואי ויטון ליום הולדת. סילבן אמר לי 'תחזירי מיד'. אז אמרתי לו שזה מזויף. את מבינה את ההבדל".