פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לביהמ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלושה תושבי יפו, איברהים חיגאזי (25), יוסף חגאזי (23) וטריק קרש (23) בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, תקיפה סתם בנסיבות מחמירות וגניבה בסמוך למועדון "האומן 17" בת"א. השלושה תקפו צעירים בסיומה של מסיבת גייז במועדון.



על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מעיין שיוביץ, ב- 2.3.19 לפנות בוקר יצאו המתלוננים ממועדון "האומן 17" בתל-אביב וצעדו לכיוון רכבם כאשר הנאשמים, שיצאו ממועדון ה"בייבי דולס" הסמוך, החלו צועדים מאחוריהם. לפתע, ללא כל סיבה, דחף יוסף את אחד המתלוננים בחוזקה. בתגובה לניסיון המתלוננים לברר את הסיבה לדחיפה אמר להם הנאשם איברהים: "אני ארצח אתכם, תתקדמו".
כאשר ניסה אחד המתלוננים להרגיע את הרוחות הוא הוכה בפניו על ידי איברהים. המתלונן הראשון שהותקף ניסה להתגונן מהמשך התקיפה והיכה את איברהים באמצעות תיקו. בתגובה איברהים התנפל עליו וכאשר נפלו שניהם אל הכביש החלו יוסף וטריק לבעוט במתלונן בעודו שרוע על הקרקע ולהכותו באגרופיהם תוך שחבריו מתחננים שיעזבוהו לנפשו. איברהים התרומם גם הוא בשלב מסוים והחל בועט בו.

בשלב זה הגיעו שניים ממאבטחי "האומן 17" למקום. הנאשמים נמלטו כאשר יוסף אוחז בתיקו של המתלונן שהופל ארצה. המתלונן הובהל לבית החולים ונדרש לטיפול רפואי. המאבטחים רדפו אחרי הנאשמים והצליחו לעצור ולאחוז ביוסף ברחוב סמוך. איברהים וטריק, בניסיון לשחרר את יוסף, היכו את המאבטחים ונמלטו לאחר שהמאבטחים השתמשו נגדם בגז מדמיע. איברהים וטריק נתפסו זמן קצר לאחר מכן על ידי המשטרה.
כתוצאה ממעשי הנאשמים נגרמו למתלונן חבלות חמורות בהן שברים באפו וכן חבלות בכתפו ובאוזנו.
בבקשת המעצר כתבה עו"ד שיוביץ כי "...נגד המשיבים קמה עילת מעצר.... שכן הוכיחו במעשיהם שהינם מסוכנים לציבור. המשיבים... תקפו את המתלוננים באופן אלים ביותר, ללא כל היכרות מוקדמת או התגרות מצדם. המשיבים אף לא חדלו ממעשיהם עת שכב המתלונן...על הקרקע והמשיכו להלום בו ללא כל רחמים באגרופים ובבעיטות. המשיבים הפסיקו את מעשיהם רק עקב הגעת המאבטחים למקום ובשל חששם מהמשטרה. מעשיהם של המשיבים מלמדים על אופיים האלים ויש בהם כדי להקים יסוד סביר לחשש שהמשיבים יסכנו את ביטחונם של המתלוננים ואת בטחון הציבור כולו".