הנושא החם ביותר ברשת היום (שלישי) היה ללא ספק עשרות המעצרים של חברי רשת הטלגראס, אשר על פי החשד, פעלו כמו ארגון פשיעה אינטרנטי. רבים ממשתמשי האפליקציה כבר החלו לנסות ולרכוש דרך קבוצות אחרות, אך אין ספק כי הפגיעה וההרתעה בנושא נעשתה. מי שהתייחס לנושא הוא אורן לייבוביץ', עורך מגזין קנאביס, אשר התייחס לדרך הפעולה ב-103FM והצביע על הטעויות שעשו בדרך.



לייבוביץ' סיפר על איך המעצר התרחש: "שוחחתי עם מקורבים לעמוס סילבר כמה דקות לפני המעצר. מסרים עברו, והסיבה שהוא נעצר היא שהמשטרה, בעזרת איזה סוכן סמוי, זימנה אותו לאוקראינה במסווה של חתונה, וכשהוא ירד מהמטוס, אז בוצע המעצר". לייבוביץ' התייחס לאפליקציה עצמה ואמר: "גם אם היה שם סחר בסמים שהם לא קנאביס, עיקר העיסוק היה בסחר בקנאביס רגיל. אגב, היו הרבה מטופלים שנעזרו, אז זה לא רק רע ונורא". 
כל עוד אין לגיליזציה, אז גם הם נעזרו באופן לא חוקי

"המינוס והבעיה העיקרית של הארגון הזה היא שהם התגאו שהם מכרו לבני נוער. זאת היתה טעות תדמיתית קשה שלהם. יכול להיות שאם הם לא היו עושים את זה, ולא מתעסקים כל כך בסמים אחרים, המשטרה היתה עוזבת אותם, מורידה פרופיל ומעלימה עין". 
"על פי נתונים שיש לנו, השוק של הסחר הלא חוקי כלל 27 אחוזים מהאוכלוסייה ב-2016 וזה עוד לפני שהאפליקציה היתה זמינה. זאת כמו קבוצת וואטסאפ. אז נכון שעכשיו קבוצות הטלגראס הפסיקו להיות פעילות, אבל יש המון קבוצות פעילות שאנשים מתארגנים דרכן. אם מדברים על אקטואליה ובחירות, אז זה הפתרון האמיתי. הכסף הזה צריך להיכנס לקופת המדינה. זה מוצר מפוקח וראוי, ואם זה לא ייעשה, אז יהיה משהו אחר".

כזכור, שוטרי משטרת ישראל וחוקרי רשות המסים עצרו הבוקר (שלישי) 42 חשודים בחברות בארגון פשיעה, השייכים לדרג הניהול הבכיר ביותר באפליקציה "טלגראס", הנותנת פלטפורמה למכירת סמים מסוכנים. ברשת חברים עשרות מנהלים במדרגי בכירות שונים, אלפי סוחרים ועשרות אלפי משתמשים.