רצח הצעירה בלוד: דיאנה פואד אבו קטיפאן, בת ה-18, נרצחה הבוקר (רביעי), יום לפני חתונתה. דיאנה נסעה עם סבה ברכב, כדי להשלים את ההכנות לחתונתה ולמדוד שמלת כלה ביפו. ברגע שנכנסה לרכב, היא נורתה על ידי אלמוני, כשהרקע לאירוע הירי הוא ככל הנראה רצח "על כבוד המשפחה". בזירת האירוע, שבשכונת פרדס שניר בלוד נכח גם סבה, בן ה-64, שנפצע גם הוא, אך באורח קל. שני הפצועים פונו לביה"ח "אסף הרופא", שם נלחמו על חייה של אבו קטיפאן, אך נאלצו לקבוע את מותה.
 
זירת הרצח בלוד. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובש בכיר במד"א מואיד ערגאן סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי צעירה כבת 18 מחוסרת הכרה עם פציעה קשה בפלג גופה העליון. יחד עם חובשי מד"א נוספים שהגיעו למקום העברנו אותה במהירות לאמבולנס תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים, במהלך הטיפול מצבה הדרדר והיא פונתה לבי"ח כשמצבה קריטי תוך ביצוע פעולות החייאה. גבר כבן 60 שהיה במקום האירוע ונפצע קלות בידו טופל בשטח".



דיאנה היא לא הקורבן הראשון במשפחתה, כשאמה, איסמהאן אבו קטיפאן, נרצחה כבר לפני כ-13 שנה, בשנת 2006, ובת משפחה נוספת שלה נרצחה לפני כעשור בשנת 2010, בנסיבות דומות. כוח משטרה שהוזנק לזירה, שהייתה בתוך מתחם המגורים של המשפחה, ניסה להתחקות אחרי מבצעי הירי, ובמקביל החל לאסוף ממצאים שיסייעו לחקירת המשטרה, שנמצאת בראשיתה, ובמסגרתה מספר בני משפחה עוכבו לחקירה.



כזכור, לפני כשבועיים צעיר בן 18 מלוד נפצע באורח בינוני באירוע ירי. הוא פונה עצמאית לבית החולים "אסף הרופא", כשכוח משטרה ליווה את אשפוזו. בתוך כך, לפני כשבוע בוצע ירי לעבר חנות ברחוב קרן היסוד בקרית ביאליק. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בחקירת המקרה,  לצד סריקות אחר מבצעי הירי. בבדיקה ראשונית אין נפגעים והרקע טרם ברור.