בבית משפט השלום בלוד הוארך היום (חמישי) מעצרם של שניים מארבעת בני המשפחה מפרדס שניר, שנעצרו אמש בחשד למעורבות ברצח דיאנה אבו קטיפן בת ה-18. הצעירה נרצחה ימים אחדים לפני חתונתה, ושבוע לאחר החינה שנערכה בבית המשפחה. 

כבר בשבוע שעבר, במועד החינה בוצע ירי לעבר בית המשפחה והחינה הופסקה. עוד קודם לכן הביעו מספר בני משפחה התנגדות לחתונתה, אולם לאחר שיחות שהתקיימו הביעו המתנגדים את הסכמתם לחתונה. לפני כעשרה ימים הגישה דיאנה תלונה במשטרה בגין איומים שקיבלה על חייה, כך חשף נציג המשטרה מימ"ר מרכז. 
בבית המשפט צעק אחד החשודים "שלא תעזו לקבור אותה עד שאני משתחרר, אל תגעו בה", ואמר כי הוא רוצה להשתתף הלווייתה. מעצרו של אחד החשודים הוארך בשמונה ימים, בעוד שמעצרו של השני, שהדיון בענייניו התנהל בדלתיים סגורות, הוארך בארבעה ימים. 

לפני מספר ימים, בעקבות האיומים, נמלטה הצעירה מבית המשפחה, ומצאה מחסה במקום אחר עד לחינה שהתקיימה בשבוע שעבר. אתמול הגיע סבה של המנוחה למקום בו שהתה במטרה להחזירה לביתה, אבל על פי החשד של המשטרה, בדרכם הביתה, בעודם בתוך מתחם פרדס שניר, הגיח לעברם אלמוני ופתח בירי, שכתוצאה ממנו מצאה דיאנה את מותה, ואילו הסב נפצע באורח קל.