הפרקליטות ערערה היום (חמישי) לבית המשפט העליון בעקבות החלטת שופטת בית המשפט המחוזי לשחרר את עד המדינה בפרשת הצוללות, מיקי גנור, ממעצר. במתווה האמור, לאור העובדה שמדובר בעתירה לעליון, הערכאה הגבוהה ביותר, מי שתגיש את הערעור היא הפרקליטות ולא המשטרה.
כזכור, מוקדם יותר החליט בית המשפט לשחרר ממעצר את גנור בתנאים מגבילים, אולם עיכב את ביצוע השחרור לבקשת המשטרה על מנת לאשר לה להגיש ערעור. בשלישי בלילה נעצר גנור לאחר ששינה את גרסתו בתיק הצוללות וברביעי הוארך מעצרו בבית המשפט. לאחר שהוגש היום ערעור ע"י פרקליטו, שוחרר החשוד ממעצר. 

כאמור, בית המשפט קבע כי ניתן להסתפק בחלופת מעצר ואין צורך להחזיקו בתא העצורים. במהלך הדיון חש גנור ברע והשופטת הרשתה להוציאו מן האולם ולאחר שהתאושש חזר לדיון. עם זאת בית המשפט הורה לעכב את שחרורו למעצר בית על מנת לאפשר ערעור לבית המשפט העליון.  
 
נציגת המשטרה בדיון, פקד אור רובין, אמרה כי גנור מסר גרסה המפריכה את עדותו הקודמת. לדבריה, גנור מציג עובדות שסותרות לחלוטין את גרסאותיו הראשונות מהחקירה הראשית". מנגד, סנגורו של גנור, עו"ד בועז בן צור, טען שיש לשחרר את מרשו בתנאים מגבילים ולא להשליכו למאסר וכי זו תהיה התחשבנות מצד המשטרה בגנור בגלל שהחליט לשנות חלק מהעדויות שלו מהפן המשפטי שלהן, משמע לא קיבל שוחד אלא שכר בגין שירותי ייעוץ שהעניק". לדברי עורך הדין, "המשטרה לא נקטה בצעד רציונלי אלא אמוציונלי".
 
היום הודיעה פרקליטת מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה) לסנגוריו של גנור כי היא שוקלת את ביטול הסכם עד המדינה שנחתם עם מרשם ביולי 2017. בטרם תתקבל החלטה סופית, יתאפשר לסנגורים להשמיע טיעוניהם בעניין, וזאת עד ליום 27.3.19. 
 
מהפרקליטות נמסר כי צעד זה בא בעקבות הודעת הסנגורים כי מר גנור מבקש לחזור בו מדברים שמסר במשטרה במסגרת ההסכם, ובהמשך לדברים שאכן מסר ביומיים האחרונים במסגרת חקירותיו במשטרה, אשר סותרים עדויות מפורטות שמסר בשעתו במסגרת ההסכם. בכך הפר לכאורה באופן מהותי את התחייבויותיו והצהרותיו על פי ההסכם, ולפיכך רשאית המדינה לבטל את ההסכם על כל התחייבויותיה בו. בנסיבות אלה, כאמור, נשקל ביטול ההסכם, על כל המשמעויות הנגזרות מכך.