עד המדינה בפרשת הצוללות, מיקי גנור, נחקר היום (חמישי) בפעם השלישית בעקבות בקשתו לחזור בו מעדותו הראשונה בחקירתו. גנור עומת מול אחת הדמויות המקורבות ביותר אליו שסתר את גרסתו של גנור לגבי פרשה אחת לפחות הקשורה לעסקת העברת כספים אל חשוד אחר, נגדו המליצה המשטרה להגיש כתב אישום.

אותו עד, שבעבר נחקר במשטרה ונגדו לא הומלץ להגיש כתב אישום, חזר היום במדויק על גרסתו והוכיח את גנור כי אינו אומר אמת בגרסתו הנוכחית לגבי אותה עסקה שאותו עד היה מעורה בפרטים שלה. במשטרה מבקשים להשאיר את גנור במעצר שכן החלטה של גנור לחזור בו מגרסתו שנגבתה בכ-50 ימי חקירה מפתיעה גם את החוקרים. מה גם שגרסתו הנוכחית שונה עובדתית מגרסתו הקודמת.
לדעת גורמים המעורים בחקירה, הטענות לפיהן המשטרה מתנהלת מול גנור כנקמה על החלטתו לחזור בו מגרסתו מופרכת, שכן אלו טוענים כי במשטרה מחויבים לבחון את גרסתו הנוכחית של גנור לנסות ולהציג עובדות וראיות או שיתמכו בגרסתו הנוכחית או שיפריכו אותה, כך שברור כי בימים הקרובים יצטרכו חוקרי היאל"כ בראשות של תנ"צ אלי אסייג לזמן עדים פעם נוספת, על מנת לבחון את גרסתו הנוכחית בכל אחת מהטענות שהוא מציג.

חשוב להדגיש כי במשטרה חוששים שגנור יחזור על מעשיו מהעבר כשנתפס ע"י החוקרים כשהוא משמיד ראיות לכאורה. אותם גורמים מסבירים כי "זה לא סוד שהייתה לו כבר נגיעה להשמדת ראיות ,ולאור כך, החוקרים מבקשים למנוע אפילו אפשרות לשיבוש חקירה של גנור".
כמו כן, ישנו צורך לזמן עדים נוספים ואם אלו יזומנו כשגנור בביתו, עם כל טכנולוגיה והאמצעים האפשריים, עדיין קיים חשד לשיבוש חקירה ברמה הגבוהה ביותר ואת זה מבקש תנ"צ אסייג למנוע, ויחד איתו תמימי דעים גם הבכירים בפרקליטות שהגישו יחד איתו את הערר לעליון.