רוכב אופניים חשמליים נפגע הבוקר (שבת) מרכב בכביש 483 ונהרג סמוך למחלף ראש העין, חובשים ופרמדיקים של מד"א ניסו להעניק לרוכב טיפול רפואי, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב הפוגע ניסה להימלט ממקום התאונה, אך שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו ופתחו בחקירת המקרה. על פי עמותת אור ירוק, מתחילת השנה נהרגו 75 בני אדם, זאת לעומת 82 בתקופה המקבילה בשנה שעברה.



רק לפני כחודש הוגש כתב אישום נגד אסמעיל אלגלאוי, תושב רהט בן 28, שפגע והפקיר את רוכב האופניים אנדריי סדובסקי, שנהרג מהפגיעה באירוע שקרה באמצע חודש פברואר. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה ללא רשיון נהיגה בתוקף וללא פוליסת ביטוח. הפרקליטות ביקשה לעצור את אותו ולפסול את רישיון הנהיגה שלו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. לחובתו 19 הרשעות תעבורה קודמות. 



על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מחמד אלעמור, ב-15 בפברואר, הנהג, שתוקף רישיונו פג, נסע מכיוון משמר הנגב לרהט, ופגע ברוכב האופניים בן ה-46 אשר רכב בנתיב נסיעתו של הנאשם. כתוצאה מהתאונה ומעוצמת ההתנגשות, רוכב האופניים נחבל חבלות קשות ומצא את מותו המידי.  לאחר התאונה, אלגאוי לא עצר את רכבו במקום ולא הזעיק עזרה לרוכב, זאת על אף החובה המוטלת בדין, זאת תוך שהתעלם מכך שכתוצאה מההתנגשות מכסה המנוע וגג רכבו התעקמו, השמשה נופצה ונחתכה לשניים והחלון נשבר. 


בהמשך הוא נמלט עם רכבו מהמקום והמשיך לנסוע לכיוון בית הוריו בעיר רהט, שם החביא את רכבו בדיר כבשים. יום לאחר התאונה ובעקבות הפעולות לאיתורו שבוצעו ע"י המשטרה, הוא הסגיר את עצמו.