תושבת בת ים בת 33 עוכבה היום (ראשון) לחקירה בעקבות תקיפת מורה של בתה באחד מבתי הספר היסודיים בעיר. בדיווח שהתקבל במשטרת מרחב איילון נמסר שהאם הגיעה לכיתתה של הבת, שלומדת בכיתה ו', ללא תיאום וללא אישור, והתפרצה פנימה תוך כדי שיעור והחלה להשתולל במקום, לקלל ולגדף.



כשהמורה שהעבירה באותה שעה שיעור בכיתה ניגשה אל האם המשתוללת וביקשה ממנה להתפנות, האחרונה דחפה אותה לעיני התלמידים, מה שהוביל למעשה להגשת התלונה במשטרה. שוטרים שהגיעו לזירת האירוע בבית הספר בבת ים עיכבו את האם המשתוללת לחקירה. בתום האירוע, המורה לא נזקקה לטיפול רפואי והכיתה נותרה ללא נזק.

על פי בירור ראשוני של כוחות המשטרה, התברר כי בין בתה של החשודה המתפרעת, לבין תלמידות בנות כיתתה התנהל סכסוך בעטיו הגיעה האם זועמת לבית הספר. כשפנתה אל התלמידות בצעקות וגידופים, ביקשה ממנה המורה לצאת מהכיתה, מה שהעלה את חמתה של האם, שהגיבה בדחיפת המורה לעיני התלמידים.

מהסתדרות המורים נמסר: "בעקבות עוד אירוע אלימות קשה כלפי עובדת הוראה בבת ים, הסתדרות המורים תשבית מחר, יום שני, את הלימודים בכל מוסדות החינוך בעיר והם יחלו בשעה 10:00. זאת בעקבות אירוע אלימות חמור בבית ספר יסודי בבת ים שהתרחש היום. בשעות הצהריים הגיעו לשטח בית הספר אמא וסבתא של אחת התלמידות הלומדות במקום".
 
מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד מסרה בתגובה: "אירוע זה מצטרף לשורה של מקרים שתופסים תאוצה בשנים האחרונות, אני קוראת למשרד החינוך לשים את נושא האלימות כלפי עובדי ועובדות ההוראה בראש מעיניהם ולגבש תוכנית חירום שתמגר תופעות קשות אלו. הסתדרות המורים תשבית מחר את הלימודים בכל גני הילדים,  בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים (למעט חינוך מיוחד) בעיר בת ים לשעתיים והם יחלו בשעה 10:00."
 
כזכור, בסוף השנה שעברה, שני מקרי אלימות התרחשו כלפי עובדי הוראה ארעו בקריית גת ובאילת. בעקבות כך הודיעה הסתדרות המורים כי בבתי ספר אלה הלימודים יושבתו למשך שעה, כשבמהלך שעה זו תתקיים אסיפת הסברה בנושא.