המשטרה עצרה היום חשוד במעורבות במותה של יסמין רז, הצעירה בת ה-28 שנמצאה ללא רוח חיים ברחוב רבינוביץ' בחולון בחודש ינואר. במשטרה מייחסים לו קשירת קשר לביצוע פשע וגרימת מוות בכוונה תחילה. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה, אך מה שהותר לפרסום הוא כי החשוד מוכר למנוחה.



כזכור, רז נפלה אל מותה ממרפסת דירתה בעיר, והחשד הראשוני של המשטרה היה כי מדובר בהתאבדות. אולם, מאחר והשכנים שמעו צעקות שבקעו מדירתה לפני האירוע, שהפחידו אותם לטענתם, ולאחר שנחשפה שיחה שהוקלטה ותיעדה צעקות רמות בינה לבין אחד מדיירי הדירה, מתעקשים בני משפחתה כי לא מדובר בהתאבדות וכי מישהו דחף אותה אל מותה. עם זאת יש לציין, כי החשד להתאבדות לא נפסל.



את החשוד מייצג עו"ד ניר אלפסה. מחר יתקיים דיון בבית משפט השלום בתל אביב בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד. יניב לוי, בן זוגה של יסמין, סיפר לאחר מותה ב"שישי עם איילה חסון" בערוץ 13: "היא התערבבה עם האנשים הלא נכונים, וזה מה שגרם לה להגיע לאן שהגיעה".  אבנר רז, אביה של יסמין ז"ל, אמר בתוכנית כי "נכנסתי איתה לקרבות, ממש ראש בראש. עד שירד האסימון - כבר היה מאוחר מדי".



מ', שהיה שותפה לדירה של יסמין, הודה לאחר מותה בערוץ 13 כי התגלע ביניהם ויכוח קולני, אך הכחיש שפגע בה. "כל הזמן היא הייתה תוקפת אותי ורבה איתי. צעקות היו פה, אני לא מכחיש, צעקות אימים", אמר.