תושב ירושלים בשנות ה-50 לחייו נעצר בחשד למסכת תקיפה והתעללות במשך תקופה של יותר משני עשורים, ב-12 ילדיו הקטינים, שהינם בטווח הגילאים של שנה עד 25. על פי החשד, האב איים ותקף את ילדיו בין היתר במקל ובמספריים, וגרם להם חבלות קשות.



במהלך החקירה, הגלתה לחוקרי המשטרה מסכת התעללות קשה שנמשכה יותר משני עשורים ונשמרה בקשר שתיקה בגלל הפחד ששיתק את הילדים, שעל פי החשד הוכו באמצעות מקל תוך שנגרמו להם לחבלות קשות על גופם וכן שימוש במספרים וגרימת חתכים על הידיים.

האם נחקרה בחשד לאי מסירת דיווח, וטענה כי הוא מעולם לא תקף אותה. לטענתה, היא חיה בחיי פחד, כיוון שהוא המפרנס היחיד והיא חששה לגורל משפחתה. 
 כאמור החשוד נעצר ונחקר בגין עבירות של התעללות פיזית ונפשית בילדיו הקטינים, איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש. היום ניתנה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, ומעצרו של החשוד הוארך עד ליום 4.4.19 לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

במשטרה ציינו: "חקירת המשטרה התנהלה במקצועיות הנדרשת ובאופן נרחב לאיסוף מכלול הראיות והממצאים וזאת לצד רגישות יתרה למצבם הנפשי של הילדים, וזאת במטרה לאפשר פתיחות וכנות שתאפשר הגעה לחקר האמת בזמן הקצר ביותר".