תמלילי יאיר: תיק 4000 אמנם ממתין לשימוע של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני היועץ המשפטי לממשלה, אבל ההדלפות מחקירת המעורבים השונים בפרשה ממשיכות להתפרסם בכלי התקשורת. הערב (שני) פורסמו בחדשות 13 קטעים מחקירתו של יאיר נתניהו במשטרה לפני שנה ובנו של ראש הממשלה לא חסך במילים. "אתם משטרה גסטפו", אמר נתניהו הבן לחוקריו, "אתם חוקרים אותי כדי ללחוץ על ההורים שלי בדיוק כמו ארגון פשע. אתם חוקרים רק את אבא שלי ולא פוליטיקאים אחרים שצריכים לחקור כמו ציפי לבני". לאחר מכן, עבר יאיר לתקוף את התקשורת: "העיתונאים הם חארות. אתר 'וואלה' הוא אתר שמאלני, הוא וואלה אכבר".



על פי הדיווח, במשטרה כינו את הדברים "מופע אימים של יאיר נתניהו". עוד נטען כי הוא אמר בחקירה שהוא לא זוכר הרבה דברים, שהקטין את החלק שלו בהיבטי הסיקור ושהוא טען כי לא היה לו מושג על ההיבטים הרגולטוריים.



מטעמו של יאיר נתניהו נמסר: "עוד הדלפות מהחקירה. אנו מבקשים להזכיר לציבור שהדלפה מחקירה היא עבירה פלילית שדינה שלוש שנות מאסר".



כזכור, היועץ המשפטי לממשלה החליט שלא להגיש כתב אישום נגד יאיר נתניהו בתיק 4000, לאחר שלא נתגבשה תשתית ראייתי מספקת להגשת כתב אישום נגדו.