העיתונאי נתן זהבי, שזכה אמש בתביעת הדיבה שהגיש כנגד הדס שטייף על סך 390 אלף ש"ח, התייחס היום (שני) בפתיחת תוכניתו לעוול שנגרם לו, תקף בחריפות את גלי צה"ל ואת העומד בראשה, וקרא לרמטכ"ל לסגור אותה ולהפוך אותה לאזרחית. 



זהבי פתח את המונולוג ואמר: "כוכבי, אני מריץ תוכנית 22 שנה, ואני רוצה לפנות אליך בתור האחראי על גללי צה"ל, שמביישת את צה"ל. התחנה הזאת מעסיקה כמה אנשים מאוד טובים וכמה מאוד רעים שמוציאים שם רע, ביניהם עבריינית מוכרת. לפי עניות דעתי, לפי פסק דין נוקב של כבוד שופטת בית משפט השלום, אושרי פרוס פרנקל, מסתבר שבתחנה, שאתה הבוס הראשי שלה כרגע, ולפני כן איזנקוט, בתחנה הזאת מתפרסמים דברים שלא אמורים להתפרסם, לא נבדקים ולא אמיתיים".

מפקד התחנה, מר שמעון אלקבץ לא השעה אחרי פסק הדין נגד הדס שטייף, שהיא לפי מה שאני מבין, קרובת משפחה שלו. לפי מה שאני יודע. אני מבקש ממך, הרמטכ"ל, סגור את התחנה הזאת. היא מסחרית לכל דבר. חסויות, הימורים, פרסומת. הושתלו שם נציגים של לשכת ראש הממשלה, שאיזנו פוליטית את התחנה הזאת. 

היא מיותרת. די, זה לא גלי צה"ל של פעם. אני יודע מה אני אומר, הייתי שם כמה שנים טובות, היא היתה תחנה צעירה, תוססת, עם אנשים אחראיים, שעבדו יפה בהרמוניה. היום זאת תחנה עם שטיקים, עוד תחנה שנושאת את שמו. שיילכו למכרז, יקראו לזה בשם אחר, ושיעבור לידיים פרטיות. אין מצב ששטייף מקבלת גיבוי מפרקליטות המדינה, אין שום הצדקה שמיליונים שייצאו להגנה משפטית למי שאין לה מוסר עבודה ונורמות עבודה, ושהיא מעורבת בדברים, יישמרנו השם. 
אני פונה אליך כוכבי, אף פעם לא פניתי לרמטכ"ל, אלא בעצה טובה אם היתה לי הזדמנות. תסגרו את התחנה הזאת, שיילכו למכרז, וייתחרו, אפילו בנו. אני זוכר את שמעון אלקבץ, עבדת אצלי פעם כשהייתי רכז כתבים, היית כתב בדרום, היית כתב חרוץ, אבל מאז שנהיית עסקן פוליטי ומנהל של תחנת רדיו, משהו השתנה. איך יש לך את העוז והעובדה לא להשעות אותה? אלקבץ, שב עם עצמך, תתאפס, תעשה חושבים. הרמטכ"ל, תעשה חושבים, מה אתה צריך את הקוץ בתחת הזה? אולי מהשיחה הזאת תבוא ישועה. 
עברתי שנה וחצי קשות מאוד, על סף התמוטטות. בניגוד לכל מה שייעצו לי, הלכתי לתביעה גדולה מאוד, שעולה הרבה מאוד. סכום הזכייה, אגב, זה לא סכום גדול. אני לא ניצחתי. ניצחה כבוד השופטת, שבפסק דין מרשים, פסק דין שצריך ללמוד אותו בבתי ספר לתקשורת, היה נוקב ואחראי, ולא כמו שהגיבו גלי צה"ל. זה שהיא תימחרה את התביעה אחרת, זה לא אומר שהיא התקבלה בחלקה, כפי שהגיבו בגלי צה"ל. היא כתשה אותה, ואז שטייף עשתה אקט מכוער, כשבמהלך הקראת פסק הדין, היא קמה, זרקה מילים מלוכלכות לאוויר, יצאה מהאולם, וטרקה את הדלת אחוריה. זה היה מביך. 
אני פונה לפרקליטות. היא לא צריכה עזרה, יש לה שתי דירות, חוות סוסים, הרצאות, יש לה מספיק כסף. לתשומת לב הנוגעים בדבר.