יום לאחר בחירות 2019: היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, צפוי לפרסם את חומרי החקירה בתיקי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתום מערכת הבחירות שהגיעה לתומה אמש. למעריב אונליין, נודע היום (רביעי) כי פרקליטיו ידרשו בימים הקרובים את דחיית השימוע בכמה חודשים נוספים ממנדלבליט, זאת בשל העומס הרב בחומרי החקירה שיוגשו בפניהם בטרם השימוע.
בסביבת פרקליטי נתניהו אומרים: "מדובר בשלושה תיקי חשדות עם הררי חומרים בקנה מידה חריג מאוד שאנחנו צריכים לקרוא, לעיין ולהשיב עליהם בשימוע. שלושה חודשים הם פרק זמן בלתי סביר בעליל, ובפרט כאשר החשוד הוא ראש ממשלה שעסוק עד מעל הראש בניהול המדינה ובגיבוש הממשלה".

בדיון בבג"ץ נגד ועדת ההיתרים במשרד מבקר המדינה טען פרקליטו של נתניהו נבות תל-צור: "ההיקף של תיק 4,000 גדול בעשרות מונים על תיקי 1,000 ו-2,000 גם יחד. היקף חסר תקדים. תיק דינוזאור. חומרי החקירה מחזיקים בו מאות אלפי מסמכים".

כזכור, מנדלבליט הודיע לפני כחודש לבאי כוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ולבאי כוחם של החשודים האחרים בפרשות 1,000, 2,000, ו-4,000, כי לאחר שקילת עמדותיהם, ובשים לב למכלול נסיבות העניין, הוא החליט להיעתר בחיוב לבקשת באי כוחו של ראש הממשלה ולהשהות את מסירת חומרי החקירה בתיקים הקשורים לראש הממשלה עד לאחר מועד הבחירות, וזאת ביחס לכלל החשודים.

הסנגורים התבקשו לתאם מועדים לעריכת שימועים, כך שאלו ייקבעו להיערך לכל המאוחר ביום ה-10 ליולי. השימוע לסנגורי ראש הממשלה יערך בפני היועמ"ש, בעוד שיתר השימועים יערכו בפני פרקליטת מחוז ת״א (מיסוי וכלכלה). השימועים יתקיימו במסגרת הזמן אשר יוקצה לראש ההמשלה הנבחר להרכיב ממשלה חדשה.