שופט בית המשפט לתעבורה בפתח תקווה, ארז נוריאלי, הורה היום (חמישי) להחזיר לעמיר מולנר, את הג'יפ הממוגן שבבעלותו, שהוחרם על ידי המשטרה לפני כשבועיים. בית המשפט הסביר כי אין הצדקה להמשיך להחזיק את רכבו של מולנר ועל כן קבע להחזירו בתנאי שיתוקנו בו הליקויים, כלומר אמצעי המיגון שהותקנו על רכבו.



על רכבו של מולנר כאמור הותקנו לוחיות מתכת בחלונות, וזכוכיות מוגנות ירי בדלתות ובצידי הרכב, דבר שהינו מנוגד לחוק. מקורב למולנר נעצר עם רכבו על ידי שוטר תנועה, לאחר שנתפס מבצע עבירת תעבורה לכאורה. בעת הבדיקה הבחין השוטר כי על הרכב מותקנים אביזרי מיגון המנוגדים לחוק, ועל כן החליט לפסול את רישיון הרכב ולתפוס את הרכב ברשות המשטרה. 



בעקבות ההחלטה פנה מולנר באמצעות בא כוחו, רונן רבי, וביקש להחזיר אליו את הרכב האמור, שכן לדבריו מדובר בניסיון הצקה של המשטרה וניסיון להטריד את מרשו. לטענת עורך דין רבי, הרכב נתפס שלא כדין וכן אין צורך להחזיק אותו זמן רב. מנגד טענה המשטרה כי לכאורה ברגע שהותקנו האביזרים האסורים ברכב משמעות הדבר כי ההתקנה בוצעה תוך עבירה במכון הרישוי, כלומר ההתקנה בוצעה בהליך פלילי ועל כן הוחלט לפתוח נגד מולנר בחקירה ביחידה הארצית למלחמה בפשיעה החמורה והבינלאומית (יחב"ל) להב 433, ועל כן נדרשת החזקת הרכב. 



פרקליטו של מולנר הגיש עתירה לבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה בבקשה להשיב אל הלקוח שלו את הרכב, כאשר במקביל, יממה בלבד לאחר העתירה, פשטה המשטרה בתגבור כוחות עצומים על 15 עסקים שיש להם קשר כזה או אחר עם מולנר. בפשיטה זו הוחרמו סחורות, לרבות אטליז שנסגר בשל מציאת בשר פג תוקף לפי המשטרה. 



עורך דינו של מולנר טען כי הפשיטה נעשה כמעשה נקמה נגד מולנר וכניסיון להתישו, וטען להתנהלות קלוקלת של המשטרה. היום כאמור בית המשפט קבע כי אומנם החרמת הרכב הייתה חוקית, אך אין הצדקה להמשיך להחזיקו. שחרור הרכב למולנר התבצע בחסות ערבות עצמית וערבות צד ג' בסך 30 אלף שקלים כל אחד, וכן 10 אלף שקלים על הפקדת מזומן.