תושבי רמלה בני 42 ו-43 נעצרו בחשד לחטיפת בתם בת ה-18 תוך גרימת חבלה, כך נמסר היום (חמישי) מהמשטרה. בתחילת החודש, התקבל דיווח על אישה שאותרה ברהט, כשהיא שוכבת על הרצפה פצועה, לאחר שנדרסה. שוטרי תחנת רהט הגיעו למקום, ומתחקור ראשוני עלה חשד כי הצעירה בת ה-18 נדרסה בכוונה תחילה, וזאת לאחר ששני הוריה הגיעו מעיר במרכז הארץ לרהט, על מנת לחטוף אותה בכוונה פלילית על רקע אי שביעות רצונם מהתנהלותה.
הצעירה הובהלה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה, כשמצבה היה בינוני והיא סבלה מחבלות באגן ובגפיים. עם התקדמות החקירה, אותרו ונעצרו הוריה החשודים בביצוע החטיפה ובתקיפה וחבלה ממשית. מעצרם הוארך מעת לעת, ועם תום החקירה הוגשה נגדם הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש נגדם כתב אישום בגין המיוחס להם, ומעצרם הוארך עד היום.
דריסת הצעירה

ההורים מכחישים את המיוחס להם, וערערו לבית המשפט המחוזי, אך הערעור נדחה. לאחר האירוע, שירותי הרווחה העבירו את הצעירה למקלט לנשים מוכות. התקיפה וכן ניסיון החטיפה תועדו במצלמות אבטחה והיא נראית בסרטון שהיא פותחת את דלת הרכב, בצעד נואש והשליכה את עצמה ממנו.
כזכור, בחודש שעבר נרצחה בלוד דיאנה פואד אבו קטיפאן בת ה-18. האירוע התרחש יום לפני חתונה המתוכננת, ו-13 שנים לאחר רצח אמה. ארבעה מקרובי משפחתה, תושבי העיר בני24, 42, 46 ו-64, נעצרו בחשד למעורבות ברצח הצעירה, בעת שנסעה עם סבה ברכב כדי להשלים את ההכנות לחתונתה ולמדוד שמלת כלה ביפו. ברגע שנכנסה לרכב היא נורתה על ידי אלמוני. בזירת האירוע נכח גם סבה, בן ה-64, שנפצע גם הוא, אך באורח קל. דיאנה נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים "אסף הרופא", שם נלחמו הרופאים על חייה, אך נאלצו לקבוע את מותה.