מורה תושב הגליל המערבי נעצר היום (חמישי) בחשד לביצוע עבירות מין במספר תלמידות בתיכון בו הוא מלמד. הוא חשוד בכך שהטריד מינית לאורך תקופה מספר נערות הלומדות בתיכון בעיר בו הוא מלמד.  החשוד, גבר בשנות ה-30 לחייו, נעצר בביתו לפנות בוקר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. כמו כן, במהלך החיפוש שבוצע, נתפסו מחשב וטלפון נייד לצרכי חקירה. הוא יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו, בבית משפט השלום השלום עכו.
לפני כחודשיים, מורה בן 30 תושב מרכז הארץ, נעצר לחקירה, ובסיומה הוא שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים בתנאים מגבילים. חקירת המשטרה חלה בעקבות מידע שהגיע לחוקרים, שבחנו את המידע ופתחו בחקירה סמויה, שהבשילה לכדי מעצר החשוד. כאמור, הוא משמש כמורה מקצועי בתיכון בו בת ה-17 לומדת. במהלך החקירה נאספו ראיות הקושרות אותו לביצוע העבירות. התלונה לא הגיעה מהתלמידה עם סיום החקירה החליטה קצינת החקירות הממונה על התיק מהמרחב, לשחרורו בתנאים מגבילים למעצר בית. החקירה נמשכת.
חשיפת המקרה מצטרפת לשורה של מקרים בהם חשודים אנשי חינוך בפגיעה מינית ובביצוע מעשים מגונים בקטינים שהיו תחת חסותם. בשנה שעברה פורסם כי שאול שמאי, תושב ראשון בן 49 הוא המורה החשוד בביצוע מעשים מגונים בתלמידות בבית ספר יסודי בצפון תל אביב. על פי החשד המורה נגע במהלך השיעורים במספר תלמידות כיתה ב' באופן שאינו ראוי.