כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה נגד עידן ברק, רופא משפחה בן 38 מגני תקווה, בגין שורה ארוכה של עבירות מין בשבעה קטינים, עמם יצר קשר דרך האינטרנט. בין היתר הוא נאשם כ יצר קשר עם קורבנותיו, הצעיר ביניהם בן 11, הפנה אליהם התייחסויות והצעות חוזרות בעלות אופי מיני וביצע עמם שיחות וידאו מיניות, במסגרתן שכנע את הקטינים לבצע בעצמם מעשים מגונים ומעשי סדום. באישום נוסף מיוחסת לנאשם עבירה של החזקת חומרי תועבה פדופיליים, לאחר שאותרו במחשביו מאות קבצי תמונות וסרטים.



מכתב האישום, שהוגש באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, עולה כי באחד המקרים הוציא ברק את מעשיו מהמרחב האינטרנטי, כאשר נפגש עם אחד מהנערים וביצע בו מעשה סדום, למרות שהנער הבהיר לברק כי הוא בן 15 ו-10 חודשים בלבד. כתב האישום מפרט מסרונים מיניים בוטים ששלח ברק לכאורה לקורבנותיו ומעשים קשים שביצע בהם.



לבית המשפט הוגשה גם בקשה להאריך את מעצרו של ברק עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי ברק, "רופא משפחה במקצועו, ביצע לכאורה את המעשים המיוחסים לו על פני תקופה ארוכה של כחמש שנים, תוך ניצול גילם הצעיר של הקטינים, תמימותם וסקרנותם, והכל במטרה לספק את צרכיו המיניים. העובדה כי העבירות בהן מואשם המשיב בוצעו על ידו במשך תקופה כה ארוכה מעידה על תעוזתו הרבה ומוסיפה נדבך משמעותי למסקנה בדבר מסוכנותו".



עוד נכתב, כי "העובדה כי מעשיו של המשיב גלשו מעבר למרחב האינטרנטי, כאשר המשיב ביצע מעשה סדום פיזי, כמו גם פער הגילים הגדול בין המשיב לקורבנותיו, מעידים על המסוכנות המינית הגבוהה הנשקפת ממנו, על נכונותו לנצל עמדת כוח, ועל הדחפים המיניים השולטים בו, כשברור שהוא נעדר כל יכולת להימנע ממימושם".