ממשיך הקטל בכבישים: ילד כבן 11 נפצע הערב (ראשון) באורח אנוש לאחר שנפגע מרכב בשדרות גולדה מאיר פינת רחוב יצחק מירסקי בירושלים. צוותים של איחוד הצלה ומד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי, בסיומו פונה לבית החולים שערי צדק תוך כדי פעולות החייאה, כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. 



המשטרה הודיעה כי נהג הרכב הפוגע לא אותר בזירה, ונחקר החשד לתאונת פגע וברח. שוטרים רבים הגיעו לאזור ועורכים סריקות נרחבות לאיתורו של הנהג. סמוך לשעה 23:00, אותר הרכב החשוד במעורבות בתאונה סמוך לגבעת זאב, אולם הנהג עדיין לא נתפס. 



אלי פולק, סגן נשיא איחוד הצלה שטיפול בפצוע מסר כי "כאשר הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה מצאתי ילד ללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מרכב. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות ובהמשך הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים".


זירת התאונה בירושלים. צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

 
חובש רפואת חירום במד"א, דניאל דובינקי, סיפר כי "מדובר באירוע קשה מאוד. במרכז הכביש שכב ילד קטן במצב אנוש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשונית בשטח והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הנשמות ועיסויים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבי"ח".

עד ראייה לתאונה סיפר ל"כאן 11": "עמדתי ליד המעבר חציה, הילד רץ במעבר החציה והיה נראה לי רמזור אדום לרכבים. שום רכב לא נסע, רק הרכב הזה שדרס. הוא נסע על 100 קמ"ש לפחות, העיף אותו מהמעבר חצייה לפחות איזה 8 מטר. שמעתי בום חזק, הרכב עצר לשתי שניות וישר רצתי לצלם את מספר הרישוי שלו - אבל הוא נסע. עצר לשתי שניות, לא יודע בשביל מה, ואז המשיך הלאה וברח. זה היה רכב שחור ארוך". 
לא מצליחים לראות את הסרטון? לחצו כאן לכניסה לאתר המותאם

רוכב אופנוע נהרג לאחר שנפגע מרכב בנתיבי איילון. צילום: חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א


רוכב אופנוע כבן 50 נהרג מפגיעת רכב בנתיבי איילון

רוכב אופנוע כבן 50 נהרג לאחר שנפגע מרכב בכביש 20 (נתיבי איילון) לכיוון דרום, סמוך למחלף דב הוז שבין חולון לבת ים. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים כשהוא סובל מחבלת ראש, מורדם ומונשם, ובהמשך נקבע שם מותו. שוטרים ובוחני תאונה הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע.
 
חובש בכיר במד"א אולג צימרמן סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את רוכב האופנוע, גבר כבן 50 שוכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש. הורדתי את הקסדה תוך שמירה על הצוואר של הפצוע והעליתי אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ שם הוא הורדם והונשם ופונה תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח".